ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 خرداد 1395     |     کد : 103524

امام جمعه میانه: مجلس شورای اسلامی سنگری در برابر فزون خواهی استکبار باشد

امام جمعه شهرستان میانه ، مجلس شورای اسلامی باید مجلسی انقلابی و سنگری در برابر فزون خواهی گستاخان استکبار باشد.

امام جمعه شهرستان میانه ، مجلس شورای اسلامی باید مجلسی انقلابی و سنگری در برابر فزون خواهی گستاخان استکبار باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 افزود: امام (ره) انقلابی را به ثمر رساند که به اذعان تمامی کارشناسان و اندیشمندان پس از عصر پیامبر و دوران کوتاه حکومت امیرالمومنین(ع) بوقوع پیوستن چنین انقلاب و استقرار چنین نظامی آرزوی ائمه اطهار(ع) بود.
وی بر انقلابی بودن و انقلابی اندیشیدن مسوولان نظام بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و افزود: باید ویژگی های انقلاب شناسایی شده و کم و کاستی ها برطرف شود و نمایندگان ما در مجلس، انقلابی اندیشیده و راهکارهایی ارزشمند و انقلابی ارائه دهند.
امام جمعه میانه با بیان ویژگیهای امام خمینی (ره) از زبان مقام معظم رهبری گفت: سه ویژگی مومن بودن ، متعبد و انقلابی بودن جامع تمامی صفات بارز ایشان بود.
حجت الاسلام حامدی دفاع از مظلوم را از اصول شخصیتی امام (ره) عنوان کرد وافزود: دفاع از مظلوم نه فقط مسلمان و شیعه بلکه تمامی مظلومان تکلیف دینی است .
وی با اشا ه به اینکه دشمنان اسلام و نظام از جمله اسرائیل می خواهند که ما از اصول مسلم نهضت امام دست برداریم ، گفت: این امر قابل تغییر نیست و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.
وی با بیان اینکه برخی از کوتاهی ها و بی توجهی های کنونی به مباحث امر به معروف و نهی از منکر و مساله حجاب با نهضت امام تناسب ندارد، خواستار توجه بیشتر به این موضوعات شد.
امام جمعه میانه اظهارکرد: انقلابی بودن آسان اما انقلابی ماندن سخت است.
وی تاکید کرد: ما ملت ایران نباید از نعمت وجود خلف صالح امام راحل غفلت کنیم و باید همواره این را بدانیم که رهبری مدیر، مدبر و آگاه، سکان امور جامعه را در دست گرفته و کشتی نظام را از تمامی امواج توطئه ها و فتنه ها به سلامت بر ساحل نشانده است و امنیت امروز کشور ما در ناامن ترین منطقه جهان مدیون رهبری ایشان و ایثار و از خودگذشتگی جوانان این مرزو بوم است.
وی مهمترین مولفه امنیت و آسایش کنونی امروز جامعه را نقش رهبری خواند و افزود: بی دلیل نیست که اسرائیل رویای نیل تا فرات خود را به فنا رفته از سوی دو سید ( امام (ره) و خلف صالح ایشان) عنوان می کند.
خطیب جمعه میانه تواضع، عدالت و تقوی، بصیرت و شناخت زمانه ، شجاعت ، صبرو پیگیری مداوم و ساده زیستی و بی حاشیه بودن خود و اطرافیانش را از دیگر خصوصیات امام راحل عنوان کرد و از مسوولان خواست تا از این خصوصیت ها فاصله نگرفته و ایشان را الگوی خود قرار دهند.


نوشته شده در   جمعه 14 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode