ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 خرداد 1395     |     کد : 103308

امام جمعه مرند بر ضرورت ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب تاکید کرد

امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با ابراز بهانه های گوناگون درصدد شکستن عهد و پیمان خود در زمینه توافق هسته ای هستند، بر ضرورت ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب تاکید کرد.

امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با ابراز بهانه های گوناگون درصدد شکستن عهد و پیمان خود در زمینه توافق هسته ای هستند، بر ضرورت ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب تاکید کرد.


حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه شهرستان مرند با اشاره به اینکه این بهانه جویی ها به قصد لطمه زدن به وحدت ملی و ایجاد دوگانگی بین مسوولان صورت می گیرد ، گفت: هوشیاری مسوولان توطئه دشمنان را خنثی می کند .
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر دشمنان اسلام در بیشتر کشورهای اسلامی ناامنی ایجاد کرده اند، گفت: در این شرایط دفاع از حق که همان دفاع از مردم مظلوم کشورهای اسلامی است وظیفه هر مسلمان است.
حجت الاسلام نعمت زاده اظهارکرد : اکنون که دشمنان کشورهای اسلامی تجربه کرده اند که نمی توانند از طریق جنگ بر کشور ایران مسلط شوند درصدد ایجاد فتنه هستند.
وی گفت: توطئه جدید دولت های غربی از بین بردن ارزشهای اسلامی و فرهنگ شهادت و شهامت بین جوانان کشورهای اسلامی است.
امام جمعه مرند با اشاره به جایگاه حضرت ابراهیم (ع) از منظر دین اسلام گفت : خداوند با تکرار 94 بار اسم این پیامبر الهی در قرآن کریم بر ارزش و مقام وی تاکید داشته و با روایت داستان قربانی کردن حضرت اسماعیل (ع) ، وفادار بودن بر عهد وپیمان را بر تمامی مسلمانان متذکر شده است.
وی با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم (ع) با اطاعت از فرمان الهی در تمامی طول زندگانی خود بر عهد و پیمان بسته شده بین خود و خداوند پایبند بوده است، گفت: در زمان امروز نیز بایستی مسلمانان با پیمان خود و رهبری جامعه اسلامی پایبند باشند تا از گزند و فریب دشمن در امان بمانند.
حجت الاسلام نعمت زاده در پایان خطبه های خود بر لزوم پاکیزه نگه داشتن مساجد تاکید کرد و گفت : با نزدیک شدن به ماه رمضان ، ماه رحمت و بندگی مسلمانان ، بایستی تمامی مساجد پاکیزه تر از قبل شوند تا مسلمانان در فضایی پاک تر و با قلبی صاف تر به میهمانی ماه خدا بروند.


نوشته شده در   شنبه 8 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode