ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 خرداد 1395     |     کد : 103196

دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر گفت: دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از 24 تا 28 مرداد امسال در اهر برگزار می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر گفت: دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از 24 تا 28 مرداد امسال در اهر برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، مهدی زارعی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگاران افزود: محورهای این جشنواره شامل فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ و سنن بومی و ملی، اخلاق و دین مداری، کتاب و کتابخوانی و محیط زیست است.
وی گفت: این جشنواره گامی برای تبیین زمینه های اقتصاد مقاومتی و توجه به مبانی و شاخص های فرهنگ و سنن بومی و اقلیمی با تاکید بر نمادهای فرهنگی، از جمله پوشش و آداب و رسوم محلی، توجه به محیط زیست و آموزش غیر مستقیم آن، با اولویت حفظ و نگهداری منابع طبیعی است.
وی افزود: تبیین زمینه های تقویت حس نوع دوستی و مشارکت اجتماعی، به ویژه هنگام وقوع بلایای طبیعی، کتاب و کتاب خوانی و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی و جهان عاری از جنگ و تروریسم نیز از دیگر محورهای این جشنواره است.
وی گفت: بخش رقابت صحنه ای و خیابانی این جشنواره به آثار زیر 15 دقیقه اختصاص دارد و بخش آیینی سنتی این جشنواره نیز به صورت غیر رقابتی و بدون محدودیت زمان برگزار می شود.
وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 15 تیر ماه و اعلام نتایج ارزیابی آثار اول مردادماه امسال است.
وی گفت: علاقمندان می توانند آثار پیشنهادی خود به همراه فرم تکمیل شده فراخوان را به آدرس آذربایجان شرقی، شهرستان اهر، خیابان رسالت، بالاتر از باشگاه کوثر، تپه دیزلیش، مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر، دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران ( اهر ) ارسال کرده و از طریق شماره تلفن های 04144236931 – 09353934842 – 09332366606 با دبیرخانه این جشنواره تماس بگیرند.
شهرستان اهر با 128 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد و بزرگترین شهر منطقه ارسباران به شمار می رود.


نوشته شده در   سه شنبه 4 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode