ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395     |     کد : 103086

امام جمعه عجب شیر:مخالفت با ولایت فقیه، مخالفت با امام زمان (عج) است

امام جمعه شهرستان عجب شیر گفت: کسانی که با ولایت فقیه مخالفت کنند در واقع با امام زمان (عج) مخالف بوده و با ایشان نیز مشکل دارند.

امام جمعه شهرستان عجب شیر گفت: کسانی که با ولایت فقیه مخالفت کنند در واقع با امام زمان (عج) مخالف بوده و با ایشان نیز مشکل دارند.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته عجب شیر افزود: اعتقاد به وجود امام زمان(عج) و انتظار آمدن یک مصلح جهانی و اعتراض به فساد و جور حاکم بر زمان و ایستادگی در مقابل امواج بی دینی و ترویج گناه، از جمله اعتقاداتی است که باید برای ترویج و تبلیغ آن تلاش کرد.
وی، با تبریک جشن میلاد حضرت مهدی (عج) یادآور شد: منتظران حضرت ولی عصر(عج) باید به دور از اسراف و تبذیر و هرچه آبرومندانه تر این جشن بزرگ مسلمانان را برگزار کنند تا آثار نورانی آن در تمام جامعه تجلی یابد.
امام جمعه عجب شیر اظهار کرد: دشمن شناسی و ولایت شناسی از ضرورت های جامعه کنونی ما بوده و باید در مقابل توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم.
حجت الاسلام شربیانی، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، ادامه داد: آزادسازی این شهر یک پیروزی بزرگ و ارزشمند بوده که رزمندگان اسلام با تلاش و مقاومت 34 روزه موفق شدند خونین شهر را به دامان اسلامی بازگردانند.
وی، گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی و استقامت ملت ایران و تحقیرآمیز‌ترین شکست برای دشمن بوده و نشان دهنده فداکاری‌ها، رشادت‌ و ایثارگری دلیرمردان این کشور است.
امام جمعه عجب شیر، اظهار کرد: باید از عملیات بیت المقدس به عنوان یک ارزش والا یاد کنیم چرا که این پیروزی برخواسته از اراده و ایمان رزمندگان اسلام بود و این حقیقت باید برای آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده سازان کشور بازگو شود.
حجت الاسلام شربیانی، افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود و از آرمان های ناب امام راحل و شهیدان پاسداری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در اقتصاد نیز باید فرهنگ مقاومت را اساس کار قرار دهیم، گفت: صرفه جویی و استفاده درست از امکانات و بیت المال در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 31 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode