ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395     |     کد : 103083

امام جمعه هشترود: آزادی خرمشهر درس ایثار، مقاومت و ایستادگی است

امام جمعه هشترود گفت: آزادی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، درسی از ایثار، مقاومت و ایستادگی برای همه ماست.

امام جمعه هشترود گفت: آزادی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، درسی از ایثار، مقاومت و ایستادگی برای همه ماست.


حجت الاسلام علی رحیمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: رژیم بعثی عراق و صدام، با همکاری کشورهای دشمن بشریت و ایران اسلامی، با تهاجم به انقلاب اسلامی و اشغال خرمشهر قصد پیشروی به سایر شهرها داشتند که با تلاش جوانان و جان برکفان بسیجی، ارتشی و سپاهی، نقشه شوم آنان در نطفه خفه شد.
وی اظهار کرد: اکنون مقاومت در سایر کشورهای اسلامی در برابر استکبار نشان از اقتدار ایران اسلامی بوده و در سایه مجاهدت نیروهای انقلابی و مردم، دشمنان اسلام با شکست مواجه خواهند شد.
خطیب جمعه هشترود یادآور شد: دشمنان در زمان جنگ و برای ضربه زدن به ایران اسلامی، حریت و آزادی ما را هدف قرار داده بودند و اکنون نیز اقتصاد ما را مورد هجوم خود قرار داده اند.
حجت الاسلام رحیمی، راه مقابله و مجاهدت با دشمنان اقتصادی کشور را خودکفایی و خوداتکایی دانست و ادامه داد: در سایه این اقدام می توانیم در این جنگ اقتصادی نیز بر دشمن غلبه کنیم.
وی، با اشاره به سالروز ولادت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام، گفت: مجاهدان راه خدا همانا سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند و آسایش و حریت کنونی ما نیز مدیون تلاش آن هاست.
امام جمعه هشترود یادآوری کرد: کشور ما هر روز مورد هدف مستکبران قرار دارد که با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج)نقشه های شوم آن ها نقش بر آب می شود.
حجت الاسلام رحیمی، افزود: دعوت به تقوی زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) را مهیا می کند و سعادت و خوشبختی بشر در گرو تقوای الهی است.
وی گفت: انسان پرهیزکار اگر متقی باشد هیچ وقت سرمست قدرت نمی شود و قدرت برای اهل تقوا می تواند گره گشای مشکلات دیگران شود.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 31 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode