ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395     |     کد : 102706

امام جمعه موقت مراغه: نمايندگان منتخب بايد به دنبال تحقق وعده هاي خود باشند

امام جمعه موقت مراغه گفت: نمايندگان منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي بايد به دنبال تحقق وعده هاي خود باشند.

امام جمعه موقت مراغه گفت: نمايندگان منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي بايد به دنبال تحقق وعده هاي خود باشند.


حجت الاسلام حميد محمدي راد، در خطبه هاي نماز جمعه مراغه با بيان اينكه مردم در روز جمعه گذشته حماسه نيمه كاره خود را به پايان رساندند، افزود: اكنون نيز مسئولان و نمايندگان منتخب موظف هستند به وعده هاي خود جامه عمل بپوشاند.
وي اظهار كرد: مردم هميشه در صحنه ايران، از انقلاب اسلامي دفاع و پشتيباني كرده اند و در برابر كار آنان، مسئولان بايد به منظور جلب اعتماد و تامين امنيت و آرامش آن ها گام بردارند.
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص بعثت پيامبر اكرم (ص) يادآور شد: با توجه به فرمايش هاي ايشان، جامعه كنوني بيشتر از گذشته به تحقق آرمان هاي بعثت و پيامبر اكرم (ص) نياز دارد.
حجت الاسلام محمدي راد، ادامه داد: پيامبر(ص) به منظور رهايي مردم از جهالت و ناامني مبعوث شدند و اكنون جهالت و ناامني به دليل زياده خواهي استكبار و دشمنان اسلام، بيشتر از آن دوران شده و به دليل اين زياده خواهي ها جهان هر روز شاهد جنگ و ناامني عليه بشريت است.
وي يادآوري كرد: جنگ عليه مردم و دولت سوريه، يمن، فلسطين و عراق از جمله زياده خواهي هاي دشمنان و استكبار بوده و آنان با استفاده از غفلت برخي مسلمان نماها، موجب نا امني ساير مردم دنيا مي شوند.
خطيب جمعه موقت مراغه اظهار داشت: رسانه هاي استكبار و صهيونيسم در ابتداي آغاز فعاليت هاي تروريستي گروهك داعش، از آن به عنوان دولت اسلامي ياد مي كردند و پس از افزايش حمله هاي تروريستي اين گروه در كشورهاي اروپايي و آمادگي افكار عمومي براي مقابله با داعش، اين گروه را تروريست عنوان مي كنند.
حجت الاسلام محمدي راد، افزود: اسلام هراسي و مقابله با اسلام مهمترين هدف رفتار دوگانه غرب در معرفي و مقابله با اين گروهك تروريستي است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   شنبه 18 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode