ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395     |     کد : 102695

امام جمعه عجب‌شیر: دولت باید کاغذبازی را کنار بگذارد/ اقتصاد ما باید درون‌زا باشد

امام جمعه عجب‌شیر گفت: اگر دولت می‌خواهد منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) را عملی کند باید کاغذ و کاغذ بازی را کنار بگذارد و با کمک گرفتن از بسیج و بسیجی این رهنمود را عملی کند.


امام جمعه عجب‌شیر گفت: اگر دولت می‌خواهد منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) را عملی کند باید کاغذ و کاغذ بازی را کنار بگذارد و با کمک گرفتن از بسیج و بسیجی این رهنمود را عملی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان عجب‌شیر با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری (حفظه الله) با مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه مطالب مهمی را در مقاطع مختلف بیان می‌کند و مردم و مسئولان باید با مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنان و تذکرات ایشان را به خوبی درک کنند.

خطیب جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه ما باید معنی و حقیقت بعثت را بیش از بیش درک کنیم، گفت: آمریکا به نیروهای مردمی در سوریه حمله می‌کند و امروزه در هرجای جهان درگیری وجود دارد پای آمریکا در میان است.

شربیانی با اشاره به تشییع پیکر شهدای حرم در شهرهای مختلف ایران اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا با شهید شدن در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و تشییع آنان فضای معنوی خاصی به شهرها داده می‌شود.

وی گفت: آمریکا در ظاهر مخالف تروریست است ولی شاهد هستیم که با وارد کردن نیروهای ویژه خود به سوریه هدف شیطانی خود را می‌خواهد برنامه‌ریزی کند.

خطیب جمعه عجب‌شیر خاطرنشان کرد: آمریکا باید این را درک کند که همانطور که در عراق شکست خورد در سوریه نیز شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز گفت: پاسداری از مرزها، پاسداری از ارزش‌ها، پاسداری از جامعه اسلامی، پاسداری از جان دیگران، اینها همه از افتخارات پاسداران انقلاب هست که باید از این پاسداران قدردانی کنیم.

شربیانی در ادامه گفت: باید قدر جانبازان را بدانیم و برای سلامتی آنها دعا کنیم و حرمت این عزیزان را نگه داریم، چون این عزیزان با به دست گرفتن جان خود در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمنان اسلام جنگیدند.

وی با اشاره به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تبیین کرد: اگر دولت می‌خواهد منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) را عملی کنند باید کاغذ و کاغذ بازی را کنار بگذارد و با کمک گرفتن از بسیج و بسیجی این رهنمود را عملی کند.

خطیب جمعه افزود: دشمنان ایران در راس آنها آمریکا هدف خود را اقتصاد ایران قرار داده‌اند، اگر اقتصاد ما اقتصاد درون‌زا باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه اگر ما بر دهان دشمنان خود نزنیم روز به روز پرروتر خواهند شد، گفت: دشمنان اسلام فقط از نیروهای مقاومت هراس دارند و مردم ایران نباید از این تهدیدها بترسد و پا پس بکشند و باید مرد و مردانه در مقابل دشمنان بایستیم.


نوشته شده در   شنبه 18 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode