ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395     |     کد : 102414

امام جمعه ملكان : تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند تكيه به توليد داخلي است

امام جمعه ملكان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند تكيه به توليد داخل، كاهش وابستگي به نفت، كاهش واردات و تقويت صادرات است.

امام جمعه ملكان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند تكيه به توليد داخل، كاهش وابستگي به نفت، كاهش واردات و تقويت صادرات است.

حجت الاسلام حافظ زماني در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان خاطر نشان كرد:طبق فرمايش مقام معظم رهبري، در مبحث اقتصاد مقاومتي قوانين و بخشنامه‌ها را انجام داديم و اكنون زمان آن رسيده كه با تقويت اراده، اقتصاد مقاومتي را عملي كنيم تا قوانين و دستور العمل‌هاي نوشته شده براي مردم مشهود باشد.

وي با بيان اينكه امروز چرايي بدبيني مقام معظم رهبري به آمريكا روشن شده است، گفت: بعد از گذشته بيش از 3 ماه از اجراي برجام، آمريكا نه‌تنها نقض‌عهد كرده، حتي در مواردي مسائل جديدي را نيز مطرح كرده است كه سرقت از اموال ايران به بهانه پرداخت غرامت حادثه سال 1983 از همين جنس است.
حجت الاسلام زماني اظهاركرد: اقدام اخير آمريكا دست‌درازي به اموال ملت ايران است ودولت بايد موضع قاطعي در مقابل اقدام اخير آمريكا اتخاذ كند، و اگر ما از موضع ضعف حركت كنيم، آمريكايي‌ها جري تر مي‌ شوند.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز با تبريك هفته معلم بر تبيين جايگاه و ارزش والاي معلم در جامعه تاكيد كرد و گفت: فرهنگيان و معلمان نبايد دغدغه معيشتي داشته باشند زيرا كه اين موضوع آنها را از هدف والاي تعليم و تربيت باز مي دارد.
وي با اشاره به جايگاه ويژه‌ي علم‌آموزي در توسعه جوامع خاطرنشان كرد: اقتصاد پيشرفته بسياري از كشور‌ها همچون ژاپن ناشي از توجه ويژه آنها به رشد و توسعه‌ علمي است.
امام جمعه ملكان افزود: اگر امروز نيز در مساله‌ انرژي هسته‌اي دشمني‌ها با ايران وجود دارد و ايران نيز از موضع قدرت با دشمنان سخن مي‌گويد همه ناشي از رشد علم و فناوري هسته‌اي در كشور است.
شهرستان ملكان با 110هزار نفر جمعيت در فاصله 155كيلومتري تبريزمركز استان آذربايجان شرقي واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 10 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode