ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395     |     کد : 102411

تاكيد امام جمعه ميانه بر مبارزه جدي با قاچاق كالا و سوخت

امام جمعه ميانه بر لزوم تقويت توليد داخلي و مبارزه جدي مسئولان دولتي با قاچاق كالا و سوخت تأكيد كرد و گفت: دولت با نخريدن كالاهاي خارجي بايد سرآغاز اين حركت باشد.

امام جمعه ميانه بر لزوم تقويت توليد داخلي و مبارزه جدي مسئولان دولتي با قاچاق كالا و سوخت تأكيد كرد و گفت: دولت با نخريدن كالاهاي خارجي بايد سرآغاز اين حركت باشد.
به گزارش ايرنا، حجت‌ الاسلام‌ محمدرضا حامدي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران ميانه با بيان اينكه تقويت توليد داخلي در شرايط تحريم نيز ممكن است افزود: خريد اجناس خارجي روند كاهش توليد داخلي، اشتغال كارگران خارجي و بيكاري كارگران داخلي را رقم خواهد زد.
خطيب جمعه ميانه با اشاره به‌ روز ملي خليج‌فارس / 10 ارديبهشت/ اظهار كرد: دشمن پس از توفيق نيافتن در برخي برنامه‌ها و توطئه‌هاي شوم در منطقه دست به تحريف نام خليج هميشه فارس زده است.
وي با اشاره به سالروز شهادت شهيد آيت‌الله مطهري و آغاز ترور شخصيت‌هاي تأثيرگذار پس از پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: شهادت بزرگاني چون شهيد مطهري موجب بقا و تأثيرگذاري نظام جمهوري اسلامي ايران شد.
حجت الاسلام حامدي با تبريك پيشاپيش روز معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش گفت: نقش و جايگاه معلم در تربيت فرزندان اين مرز و بوم بسيار مهم و حساس است.
امام‌جمعه ميانه با بيان اين موضوع كه دانش آموزان با محيط كار و اجتماع زياد آشنا نيستند، افزود: آموزش‌هاي غلط و بي‌فايده و مطالب درسي اضافه در قالب كلاس‌هاي فوق‌ برنامه موجب شده است تا دانش آموزان از محيط كار عملي دور بمانند.
وي همچنين با تبريك روز كار و كارگر افزود: تلاش و كار در راه كسب روزي حلال در ديدگاه اسلام به منزله جهاد در راه خداست.
شهرستان ميانه با 185 هزار نفر جمعيت در 165 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 10 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode