ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395     |     کد : 102124

برجام در زندگی مردم هیچ تأثیری نداشت/ضرورت رعایت قانون درانتخابات

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه برجام در زندگی مردم هیچ‌گونه تأثیری نداشته و تنها در این خصوص کاغذبازی شده است، گفت: آمریکایی‌ها غیرقابل‌اعتماد هستند.

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه برجام در زندگی مردم هیچ‌گونه تأثیری نداشته و تنها در این خصوص کاغذبازی شده است، گفت: آمریکایی‌ها غیرقابل‌اعتماد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهر بیان داشت: ماه رجب یکی از بهترین ماه‌های خداوند بوده و باید هر قدری که توانستیم دل‌ها را شست‌وشو داده و به سمت خلوص نیت سوق دهیم.

امام جمعه شهرستان اهر افزود: انسان نباید تنها در صدد ثروت‌اندوزی باشد و واجبات دین را از یاد ببرد، چراکه اگر ما خداوند را از یاد بریم خداوند نیز ما را فراموش خواهد کرد و انسان از راه و هدف اصلی اخروی و دینی خود منحرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثروت‌اندوزی باعث می‌شود تا انسان گناهان خود را فراموش کند، گفت: انسان نبایستی به فکر جمع‌آوری ثروت بیشتر شود و ذکر الهی را فراموش کرده و یا کنار بگذارد که این عمل بیشتر سبب افزوده شدن گناهان او خواهد شد.

حاجی‌زاده بابیان اینکه انسان می‌تواند در حالت‌های مختلفی ذکر الهی را بر زبان جاری کند، ادامه داد: آیا ذکر الهی تنها گفتن لا اله الا الله است، پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند امت من در اجرای سه چیز ناتوان است و این موارد به شریک کردن اموال با برادران، زندگی منصفانه به معنی هر چیزی را که برای خود می‌پسندیم برای دیگران هم بپسندیم و ذکر خداوند مواردی است که مسلمانان توان انجام آن‌ها را ندارند.

امام‌جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: اگر این مواردی که ذکرشده در زندگی روزمره مسلمانان ساری و جاری شود، زندگی هر فردی را قبل از تجربه بهشت و جهنم، به بهشتی مبدل می‌سازد.

آمریکایی‌ها غیرقابل‌اعتماد بودن خوشان را در اجرای برجام نشان دادند

وی اضافه کرد: برخی‌ها که در ظاهر خود را مطیع اوامر پروردگار می‌دانند و در زبان ذکر می‌گویند ولی متأسفانه در عمل چیزی برای نشان دادن ندارند، بایستی همه آحاد مردمی به این موضوع توجه داشته باشیم که درهرحال و حالت‌های مختلف ذکر الهی را فراموش نکنیم.

حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود بخشی از خطبه‌های هفته گذشته را مجدداً تکرار کرده و می‌گوید: باوجوداینکه نتیجه انتخابات مجلس دهم در حوزه اهر و هریس هنوز مشخص نشده و این بار نیز در انتخابات ۱۰ اردیبهشت‌ماه به‌جای اینکه رأی خود را به آخر وقت بگذاریم در اولین ساعات حاضرشده و رأی خودمان به صندوق‌های اخذ رأی بی اندازیم.

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه برجام در زندگی مردم هیچ‌گونه تأثیری نداشته و تنها در این خصوص کاغذبازی شده است، گفت: آمریکایی‌ها غیرقابل‌اعتماد بودن خوشان را در اجرای برجام نشان دادند.


نوشته شده در   جمعه 3 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode