ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1395     |     کد : 102120

آیت‌الله مجتهد شبستری: آمریکابه تعهدات خودعمل نکرد/ضرورت حضورپرتعداددرمرحله دوم انتخابات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برداشت پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرد و باید دولت در این خصوص عکس العمل نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برداشت پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرد و باید دولت در این خصوص عکس العمل نشان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه کشورمان به تعهداتش در برجام عمل کرد، افزود: ولی آمریکا بدعهدی کرده است و به تعهداتش عمل نکرد.

وی در همین خصوص گفت: آنها در روزهای گذشته از پول های بلوکه شده کشورمان برداشت کردند و پول ایران را غارت کردند که نیاز است دولت و ملت در این شرایط کنونی جواب و عکس العمل خوبی به آنها بدهند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه نباید در برابر شرارت های آمریکایی ها سکوت کرد، ادامه داد: ما نمازگزاران تبریزی این غارت های آمریکایی ها را محکوم می کنیم و از دولت می خواهیم در این خصوص عکس العمل مناسبی از خود نشان دهند.

آیت ‌الله مجتهد شبستری  با تاکید بر اینکه زمان آن فرا رسیده در فضای آرامش سیاسی، دولت باهمراهی مردم ایران با تدبیر عکس‌العمل مناسبی در برابر شرارت ‌های آمریکا نشان دهند، ادامه داد: آمریکایی ها دست از غارت گری بعداز برجام نیز نکشیدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت این مرحله انتخابات گفت: در استان آذربایجان شرقی ۱۸ کاندیدا برای نشستن بر ۹ کرسی باقیمانده با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور پرتعداد و پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: این مرحله همچون مرحله اول مهم و بااهمیت است و باید همه در این انتخابات شرکت کنیم و افراد صادق و امین را به مجلس بفرستیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه حضور با بصیرت در انتخابات مرحله دوم مجلس ضروری است، گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس در ۲۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت گفت: باید همه نهادها و ارگان های مربوطه برای ارتقای سلامت مردم تلاش کنند و برنامه های مختلفی را در این خصوص اجرا کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به سلامت روانی مردم ابراز داشت: علاوه بر سلامت جسمی باید به سلامت روحی و روانی نیز توجه کرد و آن را جدی گرفت.

وی یکی از راه های سلامت روانی را توجه به امور دینی و معنوی و داشتن ایمان دانست و گفت: دشمنان برای ایمان جوانان ما برنامه دارند و به دنبال جنگ نرم هستند و باید برای مبارزه با آنها، ایمان و اعتقادات جوانان را محکم کرد.


نوشته شده در   جمعه 3 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode