ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 فروردين 1395     |     کد : 101890

پیشرفت های نظامی ایران در مقابل تهدید و تحریم ها جای قدردانی دارد

امام جمعه شهرستان اهر گفت: پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان جای قدردانی دارد و همین پیشرفت ها موجب شده تا دشمنان به اقتدار ایران پی ببرند.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان جای قدردانی دارد و همین پیشرفت ها موجب شده تا دشمنان به اقتدار ایران پی ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های جمعه شهرستان اهر اظهار داشت: عامل نابودی و گمراهی انسان ها عدم کنترل نفس بوده و از طرفی کنترل نفس باعث عزیز بودن در پیشگاه خداوند و زمینه پیشرفت در عرصه های مختلف می شود.

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه امام علی (ع) تنها کسی بود که در خانه کعبه چشم به جهان گشود، گفت: امام علی (ع) به همراه مادر بعد از ولادت به مدت سه شبانه روز میهمان خداوند در خانه کعبه بوده اند.

حاجی زاده افزود: کسانی که ادعای پیروی از امیرالمومنین (ع) را دارند بایستی در ابتدا اعتقاد کاملی یابند و بعدا ادامه دهنده راه و روش ایشان باشند، آنگاه می توانند ادعا کنند که از پیروان امیرالمونین (ع) هستند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با مدیریت علوی و جهادی محقق می شود، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از خصلت های امام علی(ع) بود و ایشان با دستان خالی و بدون متکی شدن به دیگران توسعه و آبادانی را به ارمغان می آوردند.

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به فرارسیدن روز ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان جای قدردانی دارد و همین پیشرفت ها موجب شده تا دشمنان به اقتدار ایران پی ببرند.

حاجی زاده در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان های اهر و هریس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم آماده می شوند، خاطرنشان کرد: مردم نباید زمان رای دادن خود به داخل صندوق های اخذ رای  را به شب موکول کنند، چراکه مقام معظم رهبری در ساعات اولیه صبح رای خود را به صندوق رای می اندازند و ما نیز باید از این حرکت ایشان پیروی کرده و از صبح در صفوف حاضر شویم چون که در اواخر وقت زمینه سواستفاده عده ای را فراهم می کند که بایستی از آن ها جلوگیری شود.


نوشته شده در   جمعه 27 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode