ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 فروردين 1395     |     کد : 101887

امنيت موجود در كشور به بركت نيروهاي مسلح حاصل شده است

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: امنيت موجود در داخل كشور به بركت نيروهاي مسلح از جمله ارتش، سپاه، نيروي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: امنيت موجود در داخل كشور به بركت نيروهاي مسلح از جمله ارتش، سپاه، نيروي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدتقي پورمحمدي، در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مراغه با تبريك 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي به ارتشيان، افزود: هم اكنون بيشتر كشورهاي اطراف مرزهاي جمهوري اسلامي، ناامن بوده ولي كشور ما در امنيت بسر مي برد.
وي با بيان اينكه آمريكايي ها و عوامل رژيم صهيونيستي با بوجود آوردن داعش و تكفيري ها در ايجاد ناامني در كشورهاي منطقه نقش دارند، اظهار كرد: هم اكنون كشورهاي تركيه، سوريه، عراق، لبنان، كويت و حتي عربستان نيز با مشكلاتي مواجه شده اند و در چنين شرايط سختي، در سايه قدرت و توان نيروهاي مسلح، امنيت در كشورمان برقرار است.
خطيب جمعه مراغه يادآوري كرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران در زمان جنگ توانست نقش خود را به خوبي ايفا كند و هم اكنون نيز اقتدار آن روز به روز بيشتر از گذشته شده است.
آيت الله پورمحمدي، با بيان اينكه رژه نيروهاي مسلح يكشنبه برگزار مي شود، از مردم خواست با حضور در اين مراسم، آنان را تشويق كنند.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به هفته مسكن و روز حساب 100 امام (ره) گفت: مومنان بايد با اهتمام و مساعدت خود در امر ساخت مسكن، به نيازمندان و افراد فاقد سرپناه كمك كنند.
آيت الله پورمحمدي، فعاليت هاي بنياد مسكن انقلاب اسلامي در شهر و روستاها را خوب ارزيابي كرد و ادامه داد: اين بنياد با اجراي طرح هاي مختلف و اعطاي وام براي مقاوم سازي مسكن روستاييان نقش بسزايي در آبادي شهرها و روستاها ايفا مي كند.
وي با قدرداني از مسوولان برخي بانك ها كه با اين بنياد همكاري خوبي دارند، از كوتاهي برخي ديگر از بانك ها در اين امر انتقاد كرد و گفت: كوتاهي در اين امر خير جايز نبوده و هيچ منطق و دليلي قابل توجيه نيست.
امام جمعه مراغه با بيان اينكه پول هاي موجود در بانك ها، مال مردم و مملكت است، يادآور شد: نبايد بانك ها با بروكراسي اداري و سنگ اندازي مانع از آباداني روستاها و مقاوم سازي مسكن روستاييان شوند.
آيت الله پورمحمدي، افزود: مسوولان بانك ها وظيفه دارند در خدمت مردم باشند و دستگاه ها را در ارايه خدمت به مردم و اعطاي تسهيلات ياري كنند.
وي، همچنين با اشاره به ايام اعتكاف گفت: اين آيين روزهاي 13، 14 و 15 رجب برگزار مي شود و جمعي از برادران و خواهران علاقه مند اين شهرستان براي انجام اعمال اعتكاف آماده شده اند.
وي، با تبريك سالروز ولادت امام محمدتقي(ع) و اميرالمومنين (ع) به مردم، آنان را به داشتن تقوا دعوت كرد و خواستار ادامه راه ائمه اطهار (ع) شد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 27 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode