ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 فروردين 1395     |     کد : 101884

امام جمعه بستان آباد:پيشرفت و توسعه كشور در سايه امنيت است

امام جمعه بستان آباد با اشاره به اهميت و جايگاه امنيت، گفت: پيشرفت و توسعه در سايه امنيت هر كشور بوجود مي آيد كه بايد شكرگزار آن باشيم.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به اهميت و جايگاه امنيت، گفت: پيشرفت و توسعه در سايه امنيت هر كشور بوجود مي آيد كه بايد شكرگزار آن باشيم.


حجت اسلام سيد رضا رضوي در خطبه هاي نماز جمعه بستان آباد، با تبريك روز ارتش، اظهار كرد: امنيت كشورمان در سايه اقتدار ارتش و سپاه و نيروهاي نظامي و انتظامي بوده كه اين امنيت به وجود آمده بي نظير است.
وي همچنين به نقش برخي از كشورهاي به اصطلاح مدعي حقوق بشر در قتل و غارت و كمك به آشوب و ويراني در برخي از كشورهاي منطقه اشاره كرد و افزود: متاسفانه امروز ارسال هزاران تن ماده منفجره و انواع سلاح به تروريست ها در منطقه از سوي دشمنان نشان از خصومت آنها با اسلام و تلاش براي ساختن جزيره امن براي اسرائيل غاصب را شاهد هستيم.
امام جمعه بستان آباد همچنين با اشاره به شعار سال و لزوم توجه همگاني به آن، گفت: اقدام و عمل لازمه اقتصاد مقاومتي است.
حجت الاسلام رضوي با اشاره به اينكه اقدام و عمل ريشه در فرهنگ اصيل اسلامي دارد، افزود: كلمه عمل 306 بار و كلمه سعي 41 بار و كلمه فعل 105 بار در قرآن آمده است.
وي با بيان اينكه اقدام و عمل چكيده فرمايشات ائمه اطهار است، افزود: اقتصاد مقاومتي با اقدام و عمل شكل جامع به خود مي گيرد كه بايد مسئولان به آن توجه كامل داشته باشند.
وي با اشاره به سالروز تولد مولود كعبه حضرت علي (ع) آن حضرت را بهترين الگو براي مردم و مسئولان كشورمان عنوان كرد و افزود: در سايه الگو پذيري كشور از امام علي (ع) امروز شاهد شكست هاي دشمنان در انواع توطئه ها هستيم.
امام جمعه بستان آباد همچنين با بيان اينكه كشورمان يكي از اسراف كننده ترين كشورهاي دنيا به شمار مي آيد، گفت: دور از شان كشورمان است كه مكتب حضرت علي (ع) را قبول داشته باشد، اما اسراف در آن به چشم بخورد.


نوشته شده در   جمعه 27 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode