ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 فروردين 1395     |     کد : 101881

امام جمعه ميانه: مهمترين عامل بازدارنده در مقابل دشمنان، افزايش توان دفاعي نظام است

امام جمعه ميانه گفت: افزايش توان دفاعي و قواي نظامي كشور مهمترين عامل بازدارنده در مقابل دشمنان و تهديدات آنهاست.

امام جمعه ميانه گفت: افزايش توان دفاعي و قواي نظامي كشور مهمترين عامل بازدارنده در مقابل دشمنان و تهديدات آنهاست.



به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدي در خطبه‌هاي نماز عبادي -سياسي جمعه با اشاره به فرارسيدن 29 فروردين به‌ عنوان روز ارتش و هفته نيروي زميني و همچنين گراميداشت ياد خاطره امام راحل (ره) و شهداي نظام جمهوري اسلامي، اظهار كرد: ارتش مكتبي و دفاع از مرزهاي امنيت ملي، از جمله شاخص‌ها و هويت‌ قواي نظامي از نظر رهبر معظم انقلاب است.
وي، خدمت در سايه نايب برحق امام زمان (عج) را افتخاري بزرگ براي قواي نظامي جمهوري اسلامي ايران برشمرد و افزود: در سايه رهبري داهيانه ولي فقيه، كشور كه در ناامن‌ترين منطقه جهان قرار گرفته در امنيت كامل به سر مي‌برد.
خطيب جمعه ميانه با اشاره به جنگ‌هاي نيابتي منطقه، گفت: افزايش قواي نظامي باعث كوتاه شدن دست و چشم طمع دشمنان در دست درازي به آرمان ها و دستاوردهاي ‌نظام جمهوري اسلامي ايران شده است.
وي با تبريك ولادت حضرت علي(ع) و روز پدر بخصوص پدران شهدا، به برپايي هر چه باشكوه تر مراسم اعتكاف و استفاده از بركات معنوي اين ايام تأكيد كرد.
حجت الاسلام حامدي با اشاره به فرارسيدن سالروز تأسيس سپاه پاسداران به ‌عنوان بازوي ولايت براي دفاع از مرزها، افزود: با توجه به شرايط جهان و تبليغات دشمنان اسلام، سپاه پاسداران و نيروهاي نظامي با تمام توان خود در برابر توطئه‌ها ايستاده و به هيچ قدرتي اجازه تجاوز به كيان ايران اسلامي را نخواهند داد.
وي همچنين با اشاره به سالروز انقلاب فرهنگي در سال 59 و اوضاع خاص سياسي و فرهنگي در آن زمان و ديدگاه امام خميني (ره)، خاطرنشان كرد: نظامي كه براي تحول فرهنگي آماده است نبايد با استحاله فرهنگي مواجه شود.
وي با اشاره به تحولات منطقه بر لزوم تصميم‌گيري و پاسخ قاطع در مقابل بدرفتاري برخي كشورها از جمله عربستان و تركيه، افزود: برخي از مقامات اين كشورها در صدد تطهير چهره رژيم صهيونيستي براي دست يابي به منافع خود هستند.


نوشته شده در   جمعه 27 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode