ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 مهر 1389     |     کد : 10164

نمايشگاه «چتر» در دانشگاه تبريز گشايش يافت

نمايشگاه چتر با موضوع عفاف و حجاب از سوي كانون كوثر مديريت امور فرهنگي و فعاليت‌هاي فوق برنامه دانشگاه تبريز در نگارخانه شهيد آويني ساختمان امور دانشجويي اين دانشگاه بر پا شد.

نمايشگاه چتر با موضوع عفاف و حجاب از سوي كانون كوثر مديريت امور فرهنگي و فعاليت‌هاي فوق برنامه دانشگاه تبريز در نگارخانه شهيد آويني ساختمان امور دانشجويي اين دانشگاه بر پا شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي دانشگاه تبريز، حجت‌السلام والمسلمين احمد حميدي، مدير امور فرهنگي و فعاليت‌هاي فوق برنامه دانشگاه تبريز تبيين فلسفه حجاب و نقش آن در شخصيت فردي و اجتماعي افراد، معرفي الگوي عفاف و حجاب حضرت فاطمه زهرا و معصومه (س) را از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاه عنوان كرد و گفت: نمايش و تحليل سير تاريخي حجاب از 3 هزار سال قبل از ميلاد و بررسي و تحليل موقعيت حجاب در زمان رضاخان و عفت اسلامي از ديدگاه قرآن و روايت ائمه معصومين (ع) و نظر بزرگان دين، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوي برتر حجاب از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه به شمار مي‌رود.
حميدي افزود: در حاشيه اين نمايشگاه گفتمان‌هاي عفاف و حجاب از سوي اساتيد حوزه و دانشگاه و جلسات پرسش و پاسخ مسئولان فرهنگي استان با دانشجويان درباره عفاف و حجاب برگزار مي‌شود.
وي افزود: اين نمايشگاه در هشت غرفه شامل مسابقه، پوستر، حجاب از زبان آمار، حجاب مردان، حجاب از ديدگاه بزرگان، حجاب در اديان، نرم‌افزار و كتاب، نقاشي، دل نوشته و پرسش و پاسخ با مسئولان درباره عفاف و حجاب بر پا شده است.
يادآور مي‌شود، اين نمايشگاه با حضور رئيس دانشگاه تبريز و جمعي از اساتيد، مديران و دانشجويان اين دانشگاه افتتاح شد.
اين نمايشگاه از 17 تا 27 مهر امسال از ساعت 10 صبح تا 16 بعد از ظهر براي بازديد علاقه‌مندان داير شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 18 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode