ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 فروردين 1395     |     کد : 101312

امام جمعه مراغه:ایران برای ثبات امنیت، تمام تلاش خود را انجام می دهد

امام جمعه مراغه گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان اهل بیت (ع)، ایران تمام تلاش خود را برای ثبات امنیت کشور انجام می دهد.

امام جمعه مراغه گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان اهل بیت (ع)، ایران تمام تلاش خود را برای ثبات امنیت کشور انجام می دهد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه بر ارتقای امنیت خود تاکید داشته است ، افزود: امنیت و استحکام نظام جمهوری اسلامی در بین بسیاری از کشورهای منطقه الگو بوده و طبق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، این تلاش ها در راستای ثبات امنیت کشور و جلوگیری از زورگویی برخی قدرت ها توسعه می یابد.

وی اظهار کرد: برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا که به منظور کاهش قدرت جمهوری اسلامی با هم متحد شده اند درصدد به حاشیه کشاندن برنامه های موشکی ایران هستند اما با توجه به تاکیدهای مسئولان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی این آزمایش ها در راستای حفظ امنیت کشور صورت گرفته است.
آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: به تعبیر وزیر امور خارجه کشورمان اگر قبل از جنگ تحمیلی کشور از قدرت نظامی و دفاعی برخوردار بود بدون شک صدام حسین نمی توانست با تحریک شدن از سوی برخی کشورها از جمله آمریکا به ایران حمله کند و از این رو جمهوری اسلامی تمامی تلاش خود را در راستای ارتقای امنیت خود انجام می دهد.
وی 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را از رویدادهای مهم تاریخ ایران عنوان کرد و افزود: در این روز مردم با آرای خود نظام شاهنشاهی را ریشه کن کرده و نظامی مبتنی بر آموزه های اسلامی و مردم سالاری را تاسیس کردند.
امام جمعه مراغه با بیان اینکه امام خمینی (ره) موفق شد با تلاش و هدایت خود، مردم را به این سمت سوق دهد افزود: تاسیس نظام جمهوری اسلامی در ایران از آرزوهای علمای بزرگ اسلامی بوده اما این افتخار نصیب امام راحل شد.
آیت الله پورمحمدی همچنین حفظ طبیعت توسط مردم را یک وظیفه همگانی توصیف کرد و گفت: طبیعت گردی و انس با آن از آموزه های اسلامی بوده و مردم نیز در کنار استفاده از این موهبت های الهی باید از آن مراقبت کنند.
وی خاطر نشان کرد: عمل به آموزه های دینی، رعایت شئون اسلامی و تلاش برای پاکیزه ماندن طبیعت از دیگر الزامات طبیعت گردی است .
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 13 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode