ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 مهر 1389     |     کد : 10129

امام جمعه مهربان: فضاي ورزشي براي بانوان مهربان در حد صفر است

امام جمعه مهربان نداشتن امكانات تفريحي و آموزشي مناسب براي اقشار مختلف مردم و نداشتن استخر و فضاي ورزشي براي بانوان را كه در حد صفر است از جمله مشكلات منطقه مهربان در ابعاد فرهنگي، آموزشي و ورزشي دانست.

 امام جمعه مهربان نداشتن امكانات تفريحي و آموزشي مناسب براي اقشار مختلف مردم و نداشتن استخر و فضاي ورزشي براي بانوان را كه در حد صفر است از جمله مشكلات منطقه مهربان در ابعاد فرهنگي، آموزشي و ورزشي دانست.
به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعلي خاكپور امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي با اشاره به نامگذاري سال 89 به نام سال همت مضاعف و كار مضاعف از سوي مقام عظماي ولايت تصريح كرد: همت مضاعف و كار مضاعف يعني به فعليت رساندن ظرفيت‌هاي ملتي كه هيچكس با او كار نمي‌كند و درهاي محصولات صنعتي و پيشرفت‌هاي فناوري را به او مي‌بندد ولي تحريم نتيجه معكوس داده و در واقع تحريم سبب پيشرفت مي‌شود و موجب مي‌شود همه چيز در داخل توليد شود و اين موفقيت‌هاي چشمگير آژانس هسته‌اي را مبهوت مي‌كند و بايد به اين نكته مهم توجه داشت كه اين اقتدار نظام در سايه انگيزه قلبي و حب وطن حاصل مي‌شود.
خيب جمعه مهربان ارتقاي فرهنگي و فكري را سرچشمه همه فعاليت‌ها دانست و اظهار داشت‌: اگر ايمان ضعيف باشد همه آفت‌ها به دنبالش مي‌آيد.
امام جمعه مهربان با تاكيد كار مضاعف و همت مضاعف براي پيشرفت منطقه مهربان اظهار داشت: در منطقه مهربان براي حل مشكلات منطقه هم بايد همت مضاعف و كار مضاعف صورت گيرد.
خاكپور نداشتن امكانات تفريحي و آموزشي مناسب براي اقشار مختلف مردم و نداشتن استخر و فضاي ورزشي براي بانوان را كه در حد صفر است، از جمله مشكلات منطقه مهربان در ابعاد فرهنگي، آموزشي و ورزشي دانست و با اشاره به توليد فراوان گندم در منطقه و همچنين وجود كارخانه آرد در مهربان و قرار گرفتن در مسير شهرستان‌هاي هريس، سراب، بستان‌آباد، احداث سيلوي 50 هزار تني گندم در مهربان را از نيازهاي اساسي منطقه دانست و بر همت و كار مضاعف مسئولان در اين زمينه تاكيد كرد.
خطيب جمعه مهربان با اشاره به سفر بشار اسد رئيس جمهور سوريه به ايران و ديدار با مقام معظم رهبري و رئيس جمهور كشورمان تصريح كرد: مقاومت حزب‌الله محور گفت‌وگوي بشار اسد و مقامات عاليرتبه نظام بود و مقام معظم رهبري بر اين نكته تاكيد كردند كه آمريكا مخالف اصلي مقاومت در منطقه است.
امام جمعه مهربان بصيرت و درايت مقام معظم رهبري را سبب خاموشي فتنه‌ها دانست و افزود: فتواي مقام معظم رهبري سبب خاموشي فتنه‌اي شد كه دشمنان با علم كردن آن به دنبال ايجاد تفرقه بين شيعه و سني بودند و دشمنان مي‌خواستند با اهانت به اهل سنت از جمله اتهام زني به همسر پيامبر، شيعه و سني را وارد جنگ تمام عيار كنند كه فتواي مقام معظم رهبري سبب خنثي شدن توطئه دشمنان شد و مقام معظم رهبري فتوا صادر فرمودند كه اهانت به اهل سنت از جمله اتهام زني به همسر پيامبر اسلام عايشه حرام است و اين فتواي مقام معظم رهبري موجب آرامش همگان شد.


نوشته شده در   شنبه 17 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode