ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 فروردين 1395     |     کد : 101166

امام جمعه مراغه: اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی دولت و تلاش همه عملی می شود

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شعار 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' فقط با برنامه ریزی دولت وهمکاری سایر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی عملی می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: شعار 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' فقط با برنامه ریزی دولت وهمکاری سایر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی عملی می شود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتخاب شعار سال، به دنبال شکوفایی اقتصاد کشور هستند، افزود: مجلس شورای اسلامی باید در نزدیکترین زمان برنامه های تحقق این شعار را تدوین و دولت نیز آن ها را اجرایی کند.
وی اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی، اقدامی عملی در راستای سیاست های اقتصادی کشور است که رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بر اجرای آن تاکید داشته اند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: اتکا نکردن به اقتصاد نفتی، مهمترین ماهیت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری است که باید تدابیر لازم برای تحقق این آرمان اندیشیده شود.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: مصرف تولیدات داخلی، افزایش صادرات، شناسایی و اتصال به بازارهای جهانی و تمرکز در بسته بندی تولیدهای داخلی، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است و مردم نیز باید در این مسیر همگام با مجلس شورای اسلامی و دولت باشند.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و ولادت امام خمینی (ره) گفت: انتظار می رود بانوان جامعه اسلامی ایران ادامه دهنده راه این حضرت باشند.
امام جمعه مراغه با انتقاد از وضعیت طلاق در جامعه، یادآوری کرد: به منظور کاهش طلاق، بانوان باید فاطمی و مردان نیز علی گونه رفتار کنند تا در کنار هم بتوانند طلاق به عنوان منحوس ترین عمل در اسلام را در جامعه کاهش دهند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 6 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode