ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394     |     کد : 101040

موفقیت برجام و رای نیاوردن تحریم موشکی نشان از سیاست موفق ایران است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: موفقیت برجام و رای نیاوردن تحریم موشکی جمهوری اسلامی نشان از سیاست موفق ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: موفقیت برجام و رای نیاوردن تحریم موشکی جمهوری اسلامی نشان از سیاست موفق ایران است.


آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تحریم موشکی ایران بود، افزود: این تحریم ها در شورای امنیت با رای منفی مواجه شد که این مساله نشان دهنده اعتماد اعضای این سازمان بین المللی به جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار کرد: طبق گفته های مسوولان جمهوری اسلامی، آزمایش های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای دفاع از امنیت کشور بوده و ربطی به توافق نامه برجام ندارد.
خطیب جمعه مراغه، با بیان اینکه وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که برای حفظ امنیت خود، به فعالیت های موشک سازی خود ادامه می دهیم، یادآور شد: ظریف به همراه تیم مذاکره کننده ایرانی، با توجه به هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، رییس جمهوری و تلاش های دولت، توانستند قضیه برجام را فیصله دهند.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: ایران با رفع تحریم ها، توافق هسته ای و همچنین رای منفی تحریم های موشکی آمریکا علیه ایران حسن نیت خود را به جهانیان ثابت کرد.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز، گفت: مقبولیت عید نوروز توسط دین اسلام و اعطای شکل مذهبی به این عید توسط اسلام، نشان از عمق فرهنگی ایرانی داشته چرا که بسیاری از آیین ها از جمله عید نوروز با توجه به تاکیدهای پیامبر اکرم (ص) ائمه اطهار (ع) در راستای برادری، خوبی و نیکی به همنوع برگزار می شود.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اسلام و آموزه های شیعی هیچ مخالفتی با شادی و دید و بازدیدهای نوروزی ندارد، اظهار کرد: در ایام عید باید شادی کرد، ولی نباید منجر به شکسته شدن حرمت ها شد، چرا که این کار موجب زیر سووال رفتن ایمان و اعتقادهای مردم می شود.
آیت الله پورمحمدی، بر ضرورت کمک به فقرا، یتیمان و افراد مسکین و درمانده در ایام عید نوروز تاکید کرد و افزود: از دیدگاه آموزه های اسلامی، بهترین مردم، افرادی هستند که به جامعه و مردم خیر برسانند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 28 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode