ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 مهر 1389     |     کد : 10088

آذربايجان شرقي رتبه نخست مانور سراسري زلزله را كسب كرد

دبير ستاد حوادث غيرمترقبه آذربايجان شرقي گفت:‌ آذربايجان شرقي براي چندمين سال متوالي رتبه نخست مانور سراسري زلزله را كسب كرد.

 دبير ستاد حوادث غيرمترقبه آذربايجان شرقي گفت:‌ آذربايجان شرقي براي چندمين سال متوالي رتبه نخست مانور سراسري زلزله را كسب كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، خليل ساعي ظهر امروز در همايش شوراي مديريت بحران آذربايجان شرقي، خواستار تعامل تمام دستگاه‌هاي دخيل در مديريت بحران براي كاهش اثرات حادث غير مترقبه در استان شد.
وي با اشاره به تشكيل كارگروه‌هاي متعدد در راستاي مديريت بحران در آذربايجان شرقي اظهار داشت: آذربايجان شرقي نخستين استاني است كه شرح وظايف كارگروه‌هاي تخصصي مختلف را تهيه كرده و در صورت تصويب شورا و اعضا به تهران ارسال مي‌شود.
ساعي خاطرنشان كرد: اين شرح وظايف از حدود 20 روز پيش به كارگروه‌ها ابلاغ شده است تا اصلاحات و پيشنهادات لازم را قبل از تصويب نهايي اعلام كنند.
دبير ستاد حوادث غيرمترقبه آذربايجان شرقي با تقدير از همگرايي و فعاليت سازنده كارگروها گفت: اكثر كارگروه‌ها فعاليت و همكاري خوبي داشته‌اند و اين همگرايي در مديريت بحران‌ها بسيار موثر است اما برخي از كارگروه‌ها نيز همكاري و مسئوليت‌پذيري لازم را نداشتند كه اين امر موجب نارضايتي و بدبيني مردم مي‌شود.
وي تاكيد كرد: شهرداري تبريز و آتش‌نشاني بايد همكاري بيشتري با مديريت بحران استان داشته باشند و با مكاتبات اداري در مواقع بحران زمينه را براي خدمات‌رساني بهتر و سريع در ساعات طلايي كه بسيار حائز اهميت هستند، فراهم كرد.
دبير ستاد حوادث غيرمترقبه آذربايجان شرقي با اشاره به فرارسيدن هفته مقابله با بلاياي طبيعي در ماه آينده اظهار داشت: ده‌ها برنامه متنوع در بعد معنوي، فرهنگي، ‌آموزشي و اجراي مانور برگزار مي‌شود.
ساعي با اشاره به برگزاري موفق مانورهاي‌ آموزشي در مدارس تاكيد كرد:‌ آذربايجان شرقي براي چندمين سال متوالي رتبه اول مانور سراسري زلزله را كسب كرد.
وي با اشاره به تاكيد خاص رياست جمهوري مبني بر آموزش براي مواقع بحران اظهار داشت: اين مسئله از نكات مهمي است كه بايد مورد توجه مردم و مسئولان قرار گيرد چرا كه اين امر در مواقع لزوم حائز اهميت بسيار است.
دبير ستاد حوادث غيرمترقبه آذربايجان شرقي رويكرد آموزشي به زنان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: متاسفانه بحث آموزش به زنان مورد غفلت قرار گرفته است كه اين امر لطمات زيادي را متوجه بانوان در مواقع بحران و حادثه كرده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode