ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394     |     کد : 100759

امام جمعه موقت مراغه: رهبر معظم انقلاب مثل همیشه به جامعه امید دادند

امام جمعه موقت مراغه گفت: رهبر معظم انقلاب مثل همیشه به جامعه امید دادند و همدلی ایجاد کردند.

امام جمعه موقت مراغه گفت: رهبر معظم انقلاب مثل همیشه به جامعه امید دادند و همدلی ایجاد کردند.

حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای دور چهار مجلس خبرگان رهبری با ایشان، افزود: ایشان به همه، رهنمود و ارشاد دادند و نکات حیاتی و مهمی را بیان کردند که باید آویزه گوش همه باشد.
وی با اشاره به ضرورت توجه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم به بیانات رهبری، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از حضور مردم در پای صندوق های رای و تائید عملی نظام و حکومت، قدردانی کردند که این امر نشانگر شاکر بودن از نعمت از سوی ایشان است.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه رهبری در این دیدار فرمودند که نمایندگان خبرگان باید انقلابی بمانند، انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند، اظهار داشت: این سخنان یعنی اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نباید از ماهیت، هویت و اصول انقلاب خارج شوند و باید ماهیت آن را حفظ کنند.
حجت الاسلام محمدی راد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خویش با اشاره به وظیفه نمایندگان خبرگان رهبری برای تعیین رهبری آینده، آنان را از مصلحت اندیشی در این زمینه پرهیز داده و تاکید کردند که باید در انجام این وظیفه، خدا، منفعت مملکت و منافع کل کشور را در نظر بگیرند.
وی، گفت: رهبری در این دیدار به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تذکر دادند و همراهی و کمک به دولت به دور از کوتاهی در انجام وظیفه قانونی را از جمله وظایف آنان اعلام کردند.
امام جمعه موقت مراغه یادآوری کرد: ایشان از دولتمردان نیز خواستند تا به اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی، شتاب بخشیدن به حرکت علمی و برنامه ریزی برای ممانعت از توقف این کار و حفظ فرهنگ ملی و اسلامی توجه بیشتری کنند.
حجت الاسلام محمدی راد، افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب باید به عنوان تابلو جلوی دیدگان همه به ویژه مسئولان، نمایندگان و مردم قرار گیرد و موارد آن عملیاتی شود.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز شهدا ، گفت: امام راحل برای تکریم شهدا و ماندگاری یاد و نام آنان دستور تشکیل بنیاد شهید را صادر کردند و این بنیاد تاکنون برای حفظ خاطره شهدا و تکریم خانواده های آنان تلاش کرده و عزت، برکت و اقتدار کنونی کشور به برکت خون شهداست.
خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: این بانوی مکرم اسلام دارای سه ویژگی منحصر به فرد شامل دختر پیامبر (ص)، همسر امام علی (ع) و مادر ائمه اطهار (ع) بود که مثل ایشان در دنیا وجود ندارد.
حجت الاسلام محمدی راد، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برای تمام مسلمانان مورد احترام است و در قلب همه آنان جا دارد، ادامه داد: همه مسلمانان باید این بانوی اسلام را محور وحدت و میثاق ملی خود قرار دهند.
وی، بر ضرورت حفظ حرمت، عظمت و خاطره حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد و گفت: مجالس این بانوی بزرگ اسلام باید با عظمت و باشکوه برگزار شود.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 21 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode