ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394     |     کد : 100757

امام جمعه شهر مهربان: ملت ایران با شناخت دشمن هرگز تسلیم نمی‌شود

امام جمعه شهر مهربان گفت: امروز دشمن جنگ را به صورتی دیگر علیه ملت طراحی کرده و اگر ملت ایران با هوشمندی دشمن را بشناسد هرگز تسلیم نخواهد شد.

امام جمعه شهر مهربان گفت: امروز دشمن جنگ را به صورتی دیگر علیه ملت طراحی کرده و اگر ملت ایران با هوشمندی دشمن را بشناسد هرگز تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مهربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت 22 اسفندماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در 22 اسفندماه 58 اظهار داشت: این تصمیم عارفانه و آگاهانه، تدبیری برای ادامه‌دار شدن روز شهید تا روز قیامت بود.

امام جمعه موقت مهربان تصریح کرد: شهدای عزیز به عشق امام زمان (عج)، قرآن، دین، کشور و رهبر به پیشواز شهادت رفتند و سربازان واقعی امام زمان (عج) هستند و  امروز باید خانواده‌های این عزیزان را همچون خانواده‌های خود بدانیم و در کنارشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مدیری از جمع خانواده معظم شهداء و ایثارگران در راس مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراب تاثیر بسزایی در رسیدگی و توجه بیشتر به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران شهرستان داشته است تصریح کرد: مسئولی که خود از خانواده معظم شهداء باشد درد خانواده‌های شهداء را بهتر می‌داند.

حجت الاسلام والمسلمین مهربانی با بیان اینکه فداکاری‌های شهدا و ایثارگران به هیچ وجه قابل جبران نیست، افزود: شهیدان با سوختن خود حیات و روشنایی را به دیگران بخشیدند و تا زمانی که ما زنده هستیم، باید با آنان و آرمان‌هایشان همراه باشیم و همسو با رهبر معظم انقلاب امانت شهدا را پاسداری کنیم تا به دست صاحب حقیقی آن امام زمان (عج) سپرده شود.

امام جمعه موقت شهر مهربان افزایش بصیرت و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را دو راهکار مقابله با دشمن عنوان کرد و افزود: امروز دشمن جنگ را به صورتی دیگر علیه ملت طراحی کرده و اگر ملت ایران با هوشمندی دشمن را بشناسد هرگز تسلیم نخواهد شد.

وی تاکید کرد: با تقویت روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، بصیرت و هوشمندی مردم در برابر دشمنان بالا می‌رود و افزایش این روحیه از انواع پیشرفته تجهیزات نظامی موثرتر است.

حجت الاسلام والمسلمین مهربانی با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای در روز جمعه هفتم اسفندماه  برای  انتخاب نمایندگان پنجمین دوره خبرگان رهبری و نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه همه ماست که در هر انتخاباتی آگاهانه رای دهیم و از مشورت با ریش سفیدان و صاحبان علم و اندیشه غافل نشویم.

امام جمعه موقت شهر مهربان به نصب العین قرار دادن فرمایشات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) در این خصوص فرموده‌اند من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت می‌کنم که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و وظیفه همه ماست که در این خصوص با آگاهی و بصیرت عمل کنیم.


نوشته شده در   جمعه 21 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode