ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394     |     کد : 100751

مواد محترقه غیرمجاز روزهای شاد مردم را به خطر می‌اندازد

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ورود ترقه به بازار از طریق مجراهای غیرقانونی درایام آخرسال امنیت را درمعرض خطر قرار می‌دهد، گفت: مواد محترقه غیرمجاز روزهای شاد مردم را به خطر می‌اندازد.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ورود ترقه به بازار از طریق مجراهای غیرقانونی درایام آخرسال امنیت را درمعرض خطر قرار می‌دهد، گفت: مواد محترقه غیرمجاز روزهای شاد مردم را به خطر می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه دشمن‌شکن اهر، بیان داشت: در آستانه ایام فاطمیه دوم قرارگرفته‌ایم که لازم است در این روزها بیشتر محور سخنرانی‌ها را از حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داده به شخصیت‌های این بانوی بزرگوار اشاره‌کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت زهرا(س) یک شخصیت جامع‌الاطرافی بود.

امام‌جمعه شهرستان اهر ادامه داد: دشمنان در طول تاریخ همیشه خواسته‌اند که امت مسلمان ایران اسلامی را از اعتقادات و اسلام منحرف کنند، ولی به لطف خداوند متعال در این زمینه نتوانستند موفق عمل کنند و از طرفی فرهنگ فاطمیه مردم کشوری مسلمان همانند ایران را از هجمه عظیم فرهنگی دشمنان نجات داده است.

وی با اشاره به اینکه فرشتگان هرگونه سخنی که در خصوص کمالات و فضائل حضرت زهرا گفته شود ثبت کرده‌اند، گفت: هر اندازه‌ای از خصوصیات این بانو بر سر زبان‌آوریم باز کم است.

آمریکایی ها از داعش حمایت می کنند

امام‌جمعه شهرستان اهر شاکر بودن از نعمات خداوند را کاملاً مهم و ضروری دانست، افزود: مردم همواره بایستی از نعمات بی‌حدواندازه پروردگار شکرگزار باشند چراکه خداوند نعمت‌هایی همچون طبیعت و سرسبزی را در اختیار ما قرار داده که نباید اجازه دهیم با بی‌توجهی‌ها این نعمت از بین رود.

حاجی‌زاده تروریست خواندن نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان را به‌شدت محکوم کرده و تصریح کرد: دشمنان که در رأس آن آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود قرارگرفته علاوه بر این‌که قبلاً ایران را به حمایت از تروریست‌ها متهم کرده‌اند اکنون نیز جبهه مقاومت حزب‌الله لبنان را تروریست می‌خوانند، درصورتی‌که خود از داعش حمایت می‌کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به شهادت نمازگزاران نماز جمعه تهران نیز اشاره کرد، یادآور شد: منافقین پس از سرنگونی رژیم پهلوی دست به اقدامات تروریستی زده بودند که یکی از این اقدامات به شهادت رساندن نمازگزاران تهرانی در نماز جمعه بود است


نوشته شده در   جمعه 21 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode