ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394     |     کد : 100508

امام جمعه بناب: مردم آگاهانه با حضورشان مانع تعبیر خواب‌های دشمنان برای ملت ایران شدند

امام جمعه بناب گفت: مردم با حضور پرشور در شعبه‌های اخذ رأی بدون کوچک‌ترین غائله‌ای مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و نگذاشتند خواب‌های دشمن تعبیر شود.

امام جمعه بناب گفت: مردم با حضور پرشور در شعبه‌های اخذ رأی بدون کوچک‌ترین غائله‌ای مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و نگذاشتند خواب‌های دشمن تعبیر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین جمعه این شهر با اشاره به حضور گسترده مردم در هفتم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: مردم با هجوم به شعبه‌های اخذ رأی بدون کوچک‌ترین غائله‌ای مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و نگذاشتند خواب‌های دشمن تعبیر شود.

وی افزود: حضور بیش از 62 درصدی مردم ایران در این انتخابات در شرایط کنونی جهان بی‌سابقه است و هیچ کشور پیشرفته دنیا هم نمی‌تواند این حرکت حماسی را بیافریند و این حضور حماسی قطعاً در سایه وحدت و همدلی، وحدت بر حول محور ولایت بوده و نه حزب و تشکل و جناح خاصی، چرا که این‌ها در ایران معنا و مفهومی ندارند و تمام آراء رأی به اسلام و ولایت است.

باقری‌بنابی افزود: مسئولان باید این پیام‌ها را دریافت کنند و مردم ایران به رشد قابل قبولی از آگاهی رسیده‌اند و اکثریت درست فکر کرده و دست عمل می‌کنند و نمره هر کس را متناسب به خود آن فرد می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قضایا و اتفاقات انتخابات هفتم اسفندماه در شهرستان بناب خاطرنشان کرد: اگر ده منبر هم در خصوص انتخابات بناب صحبت شود باز کم است و اتفاقات بسیار و در عین حال عبرت آموز و بیدارگر در آن صورت گرفت.

امام جمعه بناب با بیان اینکه نمی‌شود از اتفاقات روز هفتم اسفند در بناب بی‌تفاوت گذشت؛ تصریح کرد: مبالغ میلیاردی که در انتخابات بناب هزینه شد معلوم نبود ریشه آن از کجا بود؟!


نوشته شده در   شنبه 15 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode