ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 آذر 1395     |     کد : 174720

رئیس تبلیغات اسلامی مراغه: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در وحدت جهان اسلام است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: انقلاب اسلامی ایران در برهه ای از زمان اتفاق افتاد که دشمنان اسلام سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را داشتند اما امام با نگاه تیز بین 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرد.


حجت الاسلام علی امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از اول انقلاب چون رهبریت انقلاب با مرجع عالی قدر شیعه بود، حضرت امام این انقلاب و اهداف آن را منحصر به تشیع نکرد بلکه این انقلاب را به جهان اسلام عمومیت دادند و با نگاه تیز بینانه خود هفته وحدت را نامگذاری کردند و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی را در این راستا ترسیم نمودند.
وی گفت: این کار علاوه بر برکات فراوانی که داشت موجب وحدت ایران اسلامی شد و مورد استقبال شیعه و سنی و حتی مکاتب دیگر هم قرار گرفت و اثرات آن در هشت سال دفاع مقدس دیده شد.
امیری افزود: غیر از این، برکات بین المللی هم داشت و موجب رسوایی دشمن شد اما متاسفانه بعضی از دولت های اسلامی همانند آل سعود که فقط نامی از اسلام در آنها مانده موجب ایجاد تفرقه بین مسلمانان در کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، یمن و سوریه شده اند.
وی اضافه کرد: اکنون نیز رهبر معظم انقلاب با همان نگاه تیز بینانه امام راحل، خط و راه امام را دنبال می کنند و امروز تنها منادی وحدت بین مسلمانان جهان، ایران اسلامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: امروز برای تعالی اسلام ناب محمدی بهترین مسیر همان مسیری است که امام و مقام معظم رهبری ترسیم کردند و آن هم وحدت بین مسلمین است و از هر هنجره ای که امروز ندای تفرقه برخیزد آن هنجره همان هنجره استکبار جهانی و دشمنان اسلام است.
امیری به خبرنگار ایرنا گفت: در این راستا در تمام مجموعه های کشور و مخصوصا در سازمان تبلیغات اسلامی تمام تلاش ما در این است که در هیات های مذهبی، تکایا، شعرا و علما، آرمان امام و مقام معظم رهبری را بیان کنند و امید داریم که روزی را شاهد باشیم که در جهان اسلام دیگر شاهد هیچ گونه اختلاف و تفرقه ای نباشیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 آذر 1395  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode