ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 آبان 1395     |     کد : 174134

دلسرد کردن مردم و غرب گرا کردن مسئولان از توطئه های خطرناک دشمن است

حجت‌الاسلام انتظاری اظهار کرد: عده ای که با وجود مشاهده توطئه های آمریکا هنوز هم به فکر رابطه با استکبار بوده، تحت نفوذ آمریکا قرار دارند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به حرکت عظیم راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین حرکات خودجوش بشری در طول تاریخ بوده و بزرگترین فرصت برای شناساندن امام حسین (ع) به جهانیان می باشد.

حجت‌الاسلام انتظاری افزود: با توجه به توطئه چینی دشمنان برای ضربه زدن به ایران، از همه همشهریان و هموطنان خواسته می‌شود تا کلیه قوانین شرکت در این راه پیمایی عظیم، نظیر تهیه ویزا و گذرنامه را رعایت کنند تا اجازه سواستفاده به دشمنان و سودجویان داده نشود.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود، مردم را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان توصیه و بیان کرد: با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، نقشه های شوم و پلید استکبار جهانی برای سرنگونی انقلاب اسلامی بر همگان عیان و توطئه ای بزرگ خنثی شد.

حجت‌الاسلام انتظاری با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ از هر فرصتی برای ظلم، ستم و ضربه به انقلاب اسلامی دریغ نکرده است، اظهار کرد: عده ای که با وجود مشاهده این توطئه ها هنوز هم به فکر رابطه با استکبار بوده، تحت نفوذ آمریکا قرار دارند.

وی ادامه داد: آمریکا به دو روش نفوذ به مردم با دلسرد کردن از انقلاب اسلامی و نفوذ به مسئولان و غرب گرا کردن آنان به دنبال پیشبرد اهداف خود می باشد.

خطیب جمعه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راه پیمایی ۱۳ آبان خط بطلانی بر همه توطئه های دشمنان کشیده و پیام حمایت از انقلاب اسلامی و ادامه مبارزه با استکبار جهانی را به جهانیان اعلام می دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 9 آبان 1395  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode