ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 تير 1395     |     کد : 172271

امام جمعه مراغه: ادامه تفکر وهابی تخریب بارگاه های امامان(ع) توسط گروه داعش است

امام جمعه مراغه گفت: در زمان کنونی تفکر وهابی تخریب بارگاه های امامان (ع) از سوی گروه تکفیری داعش ادامه دارد.


آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) در قبرستان بقیع، افزود: تفکر تکفیری تخریب بارگاه امامان شیعه از 93 سال پیش توسط وهابیان شروع شده است.
وی با بیان اینکه 94 سال قبل امامان عزیزی مانند امام حسن (ع)، امام سجاد (ع)، امام باقر (ع) و امام صادق (ع) در قبرستان بقیع بارگاه داشتند، یادآور شد: وهابیان با افکار مرتجعانه خود و با دستور مفتی ها، اقدام به تخریب این بارگاه ها کردند و این تفکر هم اکنون توسط گروهک تروریستی داعش در اماکن مذهبی اجرا می شود.
امام جمعه مراغه اظهارکرد: صدمه رساندن به بارگاه های ائمه معصومین (ع) در کاظمین و سامرا نمونه ای از تفکر تکفیری و ارتجاعی گروهک تروریستی داعش است که اگر دوباره به این اماکن مقدس در سوریه و عراق و حتی ایران دست یابند بدون شک تفکر خود را عملی می کنند.
آیت الله پورمحمدی، با بیان اینکه تمامی هزینه های ترویج این تفکر تکفیری با حمایت دشمنان اسلام و پول خود مسلمانان از سوی عربستان سعودی تامین می شود، ادامه داد: ارتش های مردمی و نظامی عراق و سوریه توانسته اند این گروه را تا آستانه شکست عقب برانند.
وی گفت: گروهک ترویستی داعش در صدد ناامن کردن تمامی نقاط جهان به ویژه محل زندگی مسلمانان است و ایران نیز جزو برنامه های آنان بوده ولی امنیت کنونی کشور مانع از اجرای برنامه های آنان می شود.
خطیب جمعه مراغه یادآوری کرد: در زمان حاضر به برکت آگاهی مردم ایران و نیروهای امنیتی و مسلح کشور، جمهوری اسلامی از امن ترین کشورهای جهان است.
آیت الله پورمحمدی، افزود: نیروهای امنیتی کشورمان در روزهای گذشته موفق شده اند چند گروه تروریستی را در مرزهای مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان و مرزهای غربی به هلاکت برسانند و در تهران نیز چندین گروه وابسته به داعش را متلاشی و اعضای آن را دستگیر کرده اند.
وی اظهار کرد: نیروهای امنیتی و مسلح، همیشه مدافع امنیت کشور هستند و مردم نیز باید برای تامین و توسعه این امنیت، آگاهی کاملی از فعالیت های تروریست ها داشته باشند و نسبت به حرکت های مشکوک آنان حساس شده و این موارد را در تمام نقاط کشور به نیروهای امنیتی گزارش کنند.
امام جمعه مراغه، با اشاره به 22 تیر سالروز شکست رژیم صهیونیستی به دست نیروهای حزب الله لبنان گفت: در این جنگ مقاومت مردم برگرفته از ایمان و آموزه های اسلامی و فرهنگ عاشورایی توانست به جهان ثابت کند که هر قدرتی بدست مردم قابل شکست است.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: نیروهای مقاومت لبنان معنای واقعی شکست را به رژیم صهیونیستی که ادعای برترین نظام جنگی دنیا را دارد، فهماندند.
وی با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی از جمله رژیم آل سعود و ترکیه هم اکنون برای ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی رقابت می کنند، گفت: دولتمردان کشور ترکیه اقدام به امضای تفاهم نامه با این رژیم جعلی کرده و دفتر حماس در این کشور را تعطیل کرده اند.
وی اظهار داشت: این اقدام آنان، ذلتی برای اتحاد مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی بوده و مسلمانان باید در ارتباط با این مسائل آگاهی لازم داشته باشند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 18 تير 1395  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode