ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 دي 1394     |     کد : 168266

مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی در هشترود برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مردمی ۹ دی با حضور خیل کثیری از مردم ولایتمدار هشترود برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام یعقوب اباذری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود با اعلام این خبر گفت: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مردمی ۹ دی با حضور خیل کثیری از مردم ولایتمدار هشترود در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، در این مراسم گفت: تبعیت از رهبری و تشخیص راه حق از باطل با اطاعت از وی به‌عنوان نائب امام عصر(عج) ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور می‌شود.

سردار محمد یوسف شاکری، بابیان اینکه روحیه سازش‌پذیری بسیج و خط مقاومت در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی همچنان پرشور ادامه دارد، اظهار کرد: همان‌طوری که دشمن ذره‌ای از خباثت خود علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده است، ملت ایران نیز در دفاع از آرمان‌ها و حریم نظام جمهوری اسلامی با روحیه انقلابی و بسیجی کوتاه نمی‌آید.

وی سپس با تبیین تفکر بسیج و آثار آن در سطوح مختلف جامعه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون پاک شهدا و حماسه‌ای که بسیجیان خلق کردند، بااقتدار تمام در برابر خواسته‌های نامشروع استکبار ایستاده و لحظه‌ای از والاترین آرمان خود دست نمی‌کشد.

وی با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران ازنظر استراتژیک یک کشور بی‌نظیر و بی‌بدیل است، افزود: امروز این کشور به استقلال سیاسی دست‌یافته و امیدواریم به استقلال اقتصادی نیز دست یابد.

معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور موقعیت‌شناسی را یکی از وظایف و مأموریت‌های اصلی مردم در شرایط کنونی دانست و گفت: آنچه که باعث به وجود آمدن واقعه عاشورا شد، عدم وجود بصیرت در مردم بود.

وی بابیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه‌ای بزرگ‌تر از جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ما بود، اظهار کرد: کانون فتنه دشمن هیچ‌گاه از بین نمی‌رود و باید با آگاهی و بصیرت و اطاعت از رهبری در ادامه انقلاب، ثابت‌قدم باشیم.

شاکری بابیان اینکه در جریان فتنه ۸۸، نفاق جدیدی شکل گرفت که قصد نابودی انقلاب و نظام را داشت، یادآور شد: در ادامه مسیر انقلاب باید برای شناخت افراد، نظرات و دیدگاه‌های آنان را با دو تفکر اسلام ناب و تفکر روشنفکری تطبیق دهیم و هر آنچه با اسلام و تفکر امام راحل و رهبری سازگار نبود را قبول نکنیم.

وی افزود: برخی از کسانی که در جریان فتنه ۸۸ بودند نادم و پشیمان‌اند و برخی همچنان بر عقیده‌های خود هستند و پشیمان نشده‌اند که باید در چنین شرایطی با تبعیت از رهبری در ادامه راه این انقلاب، تابع رهبری باشیم.

سردار شاکری با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت مردم بصیر و آگاه از فرامین ولایت است، گفت: تبعیت از رهبری و تشخیص راه حق از باطل با اطاعت از ایشان به‌عنوان نائب امام عصر(عج) ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور می‌شود.


نوشته شده در   شنبه 12 دي 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode