ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آذر 1394     |     کد : 167374

استکبار ستیزی ریشه درباورهای دینی واعتقادی مادارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هشترود درهمایش روشنگری وبصیرت گفت:تقابل ما بامستکبرین جهانی وبویژه آمریکا از جنس تقابل اسلام و کفر است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی،حجت‌الاسلام یعقوب اباذری،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشتروددرجمع کثیری از مردم دهستان ذوالبین وروستاهای حومه به مناسبت هفته بسیج،درنشست روشنگری وبصیرت با موضوع استکبار ستیزی،به تبیین اصول مبارزه با پدیده فردی واجتماعی استکبار پرداخته وگفت: مبارزه با ظلم و یاور مظلوم بودن از جمله آموزه‌های دینی است که به صراحت در نصوص دین اسم برده شده است ودرقرآن کریم ۴۸بار به واژه استکبار ومشتقات آن اشاره شده است.

حجت‌الاسلام اباذری افزود:شاکلۀ استکبار ستیزی امری منبعث از آموزه های دین مبین اسلام و قرآن و سیرۀ نبوی و امامان معصوم(ع)است و عمل به این آموزۀ مهم فریضه و عبادت است که در جامعۀ اسلامی باید برای تقویت روز افزون آن تلاش نمود، همانگونه که رهبر معظم اقلاب فرمودند: «مبارزه با استکبار، هم ممکن است، هم داراى آینده است و هم امروز براى ملت ایران، یک فریضه به حساب مى‌آید».

 اباذری درادامه گفت:متأسفانه برخی روشنفکران سکولار با طرح این شائبه که استکبار ستیزی موجبات انزوای نظام اسلامی را در جهان فراهم
کرده است، در راستای القای پیوند میان رفع مشکلات اقتصادی کشور و مذاکره با شیطان بزرگ در قالب شعار تعامل با جهان!! اقدام نمودند، در حالی که اگرفرمایشات و بیانات رهبر معظم انقلاب را مورد واکاوی قرار دهیم، معظم له با نفی هر گونه انزوای ادعایی برخی کج اندیش فرمودند:" استکبارستیزی موجب انزوای هیچ ملتی نمی‏شود….. بلکه بیشتر موجب عزّت او می‏گردد. همچنان که رابطه با دولت آمریکا یا هر دولت دیگر هم هیچ گره‏ای را از کار ملتی که خودش نتواند دردهای خود را علاج کند، باز نمی‏کند"

 رییس اداره تبلیغات اسلامی بااشاره به این فرمایش  مقام معظم رهبری که فرمودند؛ "عزّت مردم در کشور ما،بر اثر روح استکبارستیزی است"؛گفت: استکبار ستیزی به‌عنوان روح انقلاب اسلامی ایران و مقوله ای عزّت ساز است وسرسپردگان  آمریکا نمی توانند روح یک نظام را مصادرۀ به مطلوب کنند.

حجت‌الاسلام اباذری ادامه داد:مرگ برآمریکا که بر گرفته از روح انقلابی و بازتولید رخ داد های مهم و آموزنده این ایام است هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شدوتازمانی که آمریکا آمریکاست،باتمام وجود شعار مرگ برآمریکا باید صحنه عالم راپرکندو پرچم آن بعنوان نمادبارزکفروالحادواستکبار به آتش کشیده شود،چرا که ما بنده خداییم وباهر شیطانی وبویژه شیطان بزرگ مبارزه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: نظام استکباری در عرصه جهانی باعث گسترش قتل، جنایت، فساد، ظلم، ناامنی، بی‌نظمی، فحشا و بحران‌های پیچیده در جوامع انسانی شده است. لذا برای تحقق صلح، امنیت، عدالت و غلبه بر بحران‌های گوناگون مبتلابه جامعه بشری مانند بحران بی‌اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی باید در عرصه بین‌الملل مقابل نظام استکباری که مصداق کامل آن آمریکا و صهیونیسم جهانی است، ایستاد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی همچنین درادامه به بخشی از حربه های دشمن درحوزه فرهنگی اشاره کرد.


نوشته شده در   جمعه 6 آذر 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode