ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1393     |     کد : 150494

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در هشترود

همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی در هشترود برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، در این همایش که یکشنبه (۳۱ فروردین) در سالن همایش های مدرسه عترت هشترود برگزار شد سلیمان بهشتی نیا مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: خیرین هشترودی همواره کمک حال ما در این مسیر بوده اند اما از مسئولان استانی تقاضا داریم تعدادی از خیرین استانی و کشوری را نیز به این منطقه سوق دهند تا بتوانیم از کمکهای آنها نیز استفاده کنیم. همچنین انتظار داریم مسئولان استانی بعنوان نتیجه این همایش یک خوابگاه شبانه روزی مرکزی برای دانش آموزان دختر این منطقه احداث کنند.

حجت‌الاسلام رشادی امام جمعه هشترود نیز گفت: شکوفائی در آموزش و پرورش مرهون زحمات و کمکهای خیرین است و این افراد نیز در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند. وضعیت مدارس هشترود مناسب نیست و از طرفی دولت نیز بودجه خاصی در این زمینه ندارد لذا باید خیرین وارد گود شوند تا گوشه ای از این مشکلات را بگیرند.

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز افزود: کشور ما در زمانهای حساس با مدیریت جهادی اداره شده است و در امر مدرسه سازی نیز نیاز به مدیریت جهادی داریم. امروز خیرین باید وارد میدان شده و کمک حال آموزش و پرورش در زمینه آموزش باشند.

سفیدی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز تاکید کرد: آموزش و پرورش خانه مردم است و مردم نیز آنرا اداره می‌کنند. اگر بدنبال توسعه همه جانبه هستیم فقط از طریق آموزش و پرورش امکانپذیر است. باید به این نهاد دیدگاه سرمایه گذاری داشته باشیم و نه هزینه ای. اگر خانواده ها به آموزش هزینه کنند موفق خواهند بود. هزینه در این مسیر یعنی اجرای یک کار زیربنائی که باعث می‌شود زمینه های پیشرفت فراهم شود.
گفتنی است دراین مراسم ازحجت‌الاسلام اباذری تجلیل شد.


نوشته شده در   دوشنبه 1 ارديبهشت 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode