ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1393     |     کد : 150492

رونمایی ازکتاب عاشق مثل پروانه هادر شهرستان هشترود

طی مراسمی از کتاب مجموعه قطعه های ادبی علی اسکندرپورشاعرونویسنده جوان شهرستان هشترودرونمایی شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، امام جمعه شهرستان هشترود در این مراسم با تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س)و تشکر از نویسنده کتاب گفت: در روایات آمده است که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند ” مومن وقتی می میرد و این دنیا را ترک می‌کند اگر فقط یک برگ کاغذ علم از خود باقی بگذارد این کاغذ در روز قیامت پرده ای می‌شود برای او مابین بهشت و جهنم و او را از آتش جهنم دور می‌کند و خداوند شهری را به او عطا می‌کند که آن شهر هفت برابر این دنیا است. این روایت و صدها روایات دیگر نشان گر ارزش و اهمیت کتاب و نویسنده در دین اسلام است که دین مبین اسلام چقدر اهمیت برای علم، سواد و اندیشه قائل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی افزود: نهضت کتابت توسط اصحاب خاص پیامبر اکرم (ص) و در راس آنها امامان ما شیعیان مورد توجه بوده و انجام شده است که این امر در دوره امامت امام صادق (ع) به اوج و شکوفایی خود رسیده است.
رشادی خاطر نشان کرد: اگر جامعه، جامعه ی دانایی، علم و فرهنگ باشد آن جامعه پیشرفت خواهد کرد و ما باید برای اینکه جامعه راه سعادت خود را پیدا کند باید اول سطح فرهنگی جامعه را بالا ببریم.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی پژوهش محوری ارزش خاصی پیدا کرد و سطح علمی ما بعد از انقلاب به شکوفایی رسید طوری که قبل از انقلاب کشور های دنیا ما را بی سواد حساب می کردند. اما بعد از انقلاب شکوهمند سال ۵۷ کشور ما در سطح علمی اوج گرفت و نویسندگان و پژوهشگران مورد تقدیر قرار گرفتند و این در حالی هست که در حال حاضر کشورمان از لحاظ سطح علمی بنا بر گفته خود کشور های غربی در رتبه ۱۳ دنیا قرار دارد.

امام جمعه هشترود یاد آور شد: ما باید فرهنگ مطالعه را در کشورمان ترویج دهیم زیرا فرهنگ مطالعه موجب ماندگاری آثارو نتیجه بخشی آنها می‌شود. و اگر کشوری پیشرفت می‌کند مدیون فرهنگ سازی مطالعه در جامعه خود هست.

نویسنده کتاب عاشق مثل پروانه ها بعد از رونمایی این کتاب در مورد کتاب خود گفت:
این کتاب در طول ۱۰ سال فعالیت و تلاش بنده در مجلات از جمله مجله کانون خانواده نوشته شده و بعد از عبور از هفت خوان نشر کتاب در ایران به سر انجام رسید.


نوشته شده در   دوشنبه 1 ارديبهشت 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode