ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 مرداد 1389     |     کد : 115244

نمايشگاه‌هاي تخصصي و تاريخي جريان‌ساز هستند

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس نمايشگاه‌هاي موضوعي، تخصصي و تاريخي را موجب ايجاد جريانات تحليلي و بررسي‌هاي كارشناسانه دانست.

 به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، غفار اسماعيلي پس از بازديد از نمايشگاه «مرد در افق تاريخ» در موزه آذربايجان، آثار به نمايش درآمده در اين نمايشگاه را منحصر به فرد و بسيار جالب معرفي و از برپايي چنين نمايشگاهي براي نخستين بار در خارج از پايتخت و در شهر تبريز ابراز رضايت كرد.
وي، اهميت برگزاري اين نمايشگاه را در فصل تابستان كه شاهد حضور گسترده گردشگران داخلي و خارجي در نقاط مختلف استان به خصوص در شهر تبريز هستيم، دو چندان برشمرد و گفت: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در سال‌هاي اخير اقدامات گسترده‌اي براي معرفي استان داشته است و جذب بيشترين گردشگر تابستاني در تابستان سال گذشته همچنين كسب مقام‌ها و عناوين برتر در برنامه‌هاي مختلف مربوط به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، موجب افزايش آشنايي گردشگران با استان شده است.
نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس چنين نمايشگاهي را نشانه افتخار و موجب سربلندي ملت ايران دانست كه در دوران قديم نيز چنين هنرمندانه نمادهاي مختلف را به تصوير كشيده و با زبان هنر سخن گفته‌اند.
در اين ديدار همچنين تراب محمدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري
آذربايجان شرقي از حمايت‌هاي نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي از فعاليت‌هاي اين حوزه تقدير كرد و اين حمايت‌ها را موجب پيشبرد اهداف سازمان براي حفظ و معرفي آثار و توانمندي‌هاي تاريخي و فرهنگي كشور دانست.
نمايشگاه تخصصي «مرد در افق تاريخ» از 20 تيرماه در محل موزه آذربايجان برپا شده و همه روزه پذيراي تعداد زيادي از گردشگران و علاقمندان داخلي و خارجي است.


نوشته شده در   دوشنبه 11 مرداد 1389  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode