ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1389     |     کد : 114766

انديشه بسيج نشأت گرفته از آموزه‌هاي قرآني است

فرمانده سپاه ناحيه مراغه گفت: انديشه بسيج نشأت گرفته از آموزه‌هاي قرآني است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، پرويز عليپور در آيين محفل انس با قرآن حوزه‌هاي مقاومت خواهران سپاه ناحيه مراغه اظهار داشت: انديشه بسيج نشأت گرفته از مفاهيم و آموزه‌هاي قرآني بوده و اهميت به قرآن موجب رشد و تعالي معنوي بسيجيان است.
وي افزود: پايگاه‌هاي مقاومت منشا روشنگري و بصيرت ديني و الهي بوده و بايد به محافل قرآني در پايگاه‌ها اهميت فراوان داده شود.
فرمانده سپاه ناحيه مراغه گفت: فرهنگ قرآني نشاط و شادابي جوانان را موجب شده و باورها و اعتقادات معنوي جوانان را به مسير الهي رهنمون مي‌سازد.
عليپور در ادامه افزود: انقلاب اسلامي به بركت اهميت به مفاهيم و آموزه‌هاي قرآني به اوج عظمت و اقتدار رسيده و پيام انقلاب در تمام جهان طنين‌انداز شده است.
وي با اشاره به اينكه بسيجيان بايد به معرفت ديني و الهي اهميت دهند، گفت: سعادت و شكوفايي كشور مرهون بصيرت و بينش اعتقادي جوانان بوده و اين امر دشمنان را در تمام عرصه‌ها ناكام گذاشته است.
فرمانده سپاه ناحيه مراغه افزود: ولايت عامل ماندگاري و شكوفايي اسلام و قرآن در قلوب مسلمين بوده و ما بايد در تمام احوال حافظ حريم ولايت باشيم.
وي، سلاح برنده بسيج را سلاح ايمان و معنويت خطاب كرد و ادامه داد: شهادت بالاترين مرتبه انسانيت است و در اين بين بسيجيان عاشقانه و عارفانه با استقبال از شهادت به ديدار خداوند اميدوار بوده و به اهل‌بيت (ع) او عشق مي‌ورزند.
عليپور در ادامه اضافه كرد: بسياري از شهداي ما برخاسته از مكتب انسان‌ساز بسيج بودند كه بدون توجه به ماديات با اخلاص تمام در ميدان مبارزه حاضر شده و بسيجي بودن و شهادت‌طلبي را افتخار خود مي‌دانند.
وي، يكي از ابزارهاي مورد نياز امروز بسيج را بصيرت توصيف كرد و ابراز داشت: بسيج تنها زماني از مسير واقعي خود منحرف مي‌شود كه در غبار فتنه و توطئه‌هاي دشمنان اصل بصيرت را گم كند و يا آن را به بوته فراموشي بسپارد.
فرمانده سپاه ناحيه مراغه تصريح كرد: به اعتراف دوست و دشمن، يكي از مؤلفه‌هاي اصلي قدرت بازدارندگي ايران اسلامي وجود بسيج و نيروهاي پرتوان، با انگيزه و ايثارگر بسيجي در سرزمين مقدس ايران است.
وي اظهار داشت: اين كه مي‌بينيم استكبار و صهيونيسم جهاني و به تبع آن ضدانقلاب داخلي همواره بسيج را در فهرست دشمنان خود قرار مي‌دهند، دليلش كارآمدي بسيج در همه صحنه‌ها و عرصه‌هاي مورد نياز انقلاب اسلامي و برخورداري اين تشكل مردمي از ويژگي‌هاي منحصر به فردي است كه آنها را فقط در بين بسيجيان مي‌توان يافت.
عليپور گفت: نقش بسيج در دفاع از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و رشد و تعالي كشور به قدري تعيين‌كننده است كه دشمن در هر لباسي كه باشد از آن هراس دارد. 


نوشته شده در   پنجشنبه 16 ارديبهشت 1389  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode