ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 اسفند 1388     |     کد : 114477

زائران سرزمين نور عاشقان ولايت و راويان حقيقت هستند‌

فرمانده بسيج خواهران حوزه فاطمةالزهرا مراغه گفت: زائران سرزمين نور عاشقان ولايت و راويان حقيقت هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رقيه كريمي بعد از ظهر امروز در جمع بسيجيان اظهار داشت: طرح برگزاري اردوهاي راهيان نور در راستاي ارتقاي بصيرت ديني، سياسي و اعتقادي جوانان است و تاثير بسزايي در افكار جوانان و آشنايي آنها با بزرگواري‌ها و ايثارگري‌هاي شهداي گرانقدر دارد.
وي در ادامه تصريح كرد: اردوهاي راهيان نور جزئي از ميراث معنوي و فرهنگي نظام است و اين اردوها پيوندهاي بيشتري را بين شهيدان و جوانان ايجاد مي‌كند و بركات اين سفر معنوي براي آنان و جامعه ارزشمند است.
فرمانده بسيج خواهران حوزه فاطمة‌الزهرا مراغه اظهار داشت: بايد پيام فداكاري، ايثار و گذشت را به مردم انتقال دهيم و همه حقايق جنگ را به ملت و نسل‌هاي جديد منتقل و هدف دشمن از اين جنگ را بيان كنيم تا همگان در فضاي عمومي جنگ قرار گيرند.
وي تصريح كرد: دنيا بايد بداند كه تمام دنيا عليه ايران اسلامي متحد شدند، ولي مردم غيور ايران با مقاومت و پايداري و با خصوصيات حقيقت‌جويي پيروز شدند و نگذاشتند وجبي از سرزمين ايران به دست دشمن بيفتد.
كريمي گفت: جوانان و نوجوانان ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس به خوبي به دشمنان ثابت كردند كه در راستاي دفاع از ارزش‌هاي اين نظام مقدس از كسي ترس و واهمه‌اي نداشته و ندارند و دست هر تجاوزگري را از اين مرز و بوم كوتاه خواهند كرد.
فرمانده بسيج خواهران حوزه فاطمةالزهرا مراغه اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي مديون فداكاري‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و رهبري شايسته امام راحل و بزرگ‌ترين نعمت اين انقلاب پيروزي حق بر باطل و خوار و ذليل شدن استكبار جهاني و دشمنان اسلام بود.
وي افزود: اگر قرار باشد جوانان ما با روحيه ايثار و شهادت آشنا شوند بايد بسترسازي مناسب براي آنان صورت پذيرد.
فرمانده بسيج خواهران حوزه فاطمة‌الزهرا مراغه ادامه داد: اگر امروز نام ايران در جهان مي‌درخشد، حاصل تلاش شهدا و جانبازان است و بايد از آنها قدرداني كنيم و علاوه بر اين عزت، اقتدار و امنيت ملي بايد حفظ شود.



نوشته شده در   چهارشنبه 19 اسفند 1388  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode