ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 تير 1387     |     کد : 112186

توجه به مساجد،سرمايه گذاري در بخش فكر خواهد بود

مسئول اداره تبليغات اسلامي مراغه:

توجه به مساجد،سرمايه گذاري در بخش فكر خواهد بود

 

مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان مراغه توجه به مساجد را سرمايه گذاري در بخش فكر و انديشه جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجانشرقي: عادل قربانزاده،رييس اداره تبليغات اسلامي مراغه امروز در جمع جوانان مراغه اي افزود: در صورتي كه بتوانيم مساجد را به پايگاه هاي فكري و فرهنگي نسل جوان بدل كنيم، مي توانيم به سرمايه گذاري فكري اميدوار بوده و شاهد رشد چشمگير در تمام امور مملكت باشيم.

وي ادامه داد: با توجه به ظرفيت ها و استعدادهاي قابل توجهي كه در جاي جاي اين مرز و بوم نهفته است، توجه به روستاها و قابليت هاي نهفته در آن از سوي مسئولان ضروري است.

قربانزاده مساجد را بزرگ ترين و تاثيرگذارترين پايگاه ديني ذكر كرد و بر تقويت مسائل معنوي در بين جوانان و نوجوانان با ارائه راهكارهاي مناسب تأكيد كرد.

وي با بيان اينكه مديريت فرهنگي مساجد علاوه بر تعهد، به تخصص و فكر پويا نياز دارد، اظهار داشت: به نظر مي رسد زمان آن فرارسيده كه به مديريت فرهنگي مساجد به صورت تخصصي نظر كنيم و در زماني كه هر چيزي علم و دانش مخصوص به خود را مي‌طلبد، به تربيت نيروي متخصص و در عين حال متعهد براي اداره امور مساجد به ويژه در زمينه‌هاي فرهنگي بپردازيم.

قربازاده با پراهميت خواندن مسجد محوري در همه فعاليت‌ها اظهار داشت: مسجد از ديرباز و از همان صدر اسلام هسته فرهنگي، سياسي و ديني بوده است و در اين زمان نيز بايد پايه و اساس قرار بگيرد و سرمنشأ نوآوري و شكوفايي باشد.

مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان مراغه در پايان بر تقويت مسائل معنوي و ديني در بين جوانان و نوجوانان همچنين جذب آنان به مساجد به عنوان بزرگ ترين و تاثيرگذارترين پايگاه ديني تأكيد كرد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 19 تير 1387  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode