ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 بهمن 1386     |     کد : 111205

هفته فيلم كودك و نوجوان در آذربايجان شرقي برپا شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي

هفته فيلم كودك و نوجوان در آذربايجان شرقي برپا شد

 هفتمين هفته فيلم ويژه كودكان و نوجوانان در چند شهر استان آذربايجان شرقي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي در حال برگزاري است.

 به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، پنج مركز كانون در شهرهاي تبريز شامل مجتمع و مركز شماره 3 تبريز، عجب‌شير، ملكان و آذرشهر مجموعه‌‌اي از فيلم‌هاي ويژه كودكان را در روزهاي دهه فجر براي بچه‌هاي اين شهرها به نمايش گذاشته‌اند.
همچنين در همين روزها 70 ايستگاه ادبي و نقاشي با توزيع فرم‌هاي مخصوص توسط كانون در 30 مدرسه تبريز و 40 مدرسه شهرهاي كليبر، هشترود، ملكان و شبستر با موضوع انقلاب شكوهمند اسلامي برپا شده است.
اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، هنري و تجليل از اعضاي ممتاز و فعال مراكز كانون از جمله برنامه‌هاي ديگري است كه طي روزهاي دهه فجر امسال در چندين مركز كانون در استان آذربايجان شرقي برپا مي‌شود، ضمن اين كه مراكز كانون در اين استان در اين روزها ميزبان دانش‌آموزان مدارس در شهرهاي مختلف استان هستند تا كودكان را با انقلاب اسلامي و شخصيت‌هاي آن بيشتر آشنا سازند.
براساس اين گزارش، امام جمعه شهر هادي‌شهر و جلفا با حضور در مركز كانون هادي شهر برگي از خاطرات انقلاب را براي كودكان ورق زد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.
علي انتظاري با اشاره به احاديث و روايات مختلف بر لزوم احترام به كودكان تاكيد كرد و سپس به تشريح بخش‌هايي از وقايع انقلاب براي بچه‌هاي اين مركز پرداخت.
در اين مراسم بچه‌ها هم سوال‌هاي خود را با امام جمعه شهرستان در ميان گذاشته و پاسخ‌هاي وي را شنيدند و ضمن اين كه حسين سليمي باهر، مدير كانون استان نيز دهه مبارك فجر را فرصتي مناسب براي تشريح مباني انقلاب و دستاوردهاي آن براي كودكان برشمرد.
انتهاي پيام/ع


نوشته شده در   سه شنبه 16 بهمن 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode