|
|
مهدویت و مساله ظهور از نگاه امام خمینی(ره)
|
مدیر مرکز تخصصی تفسیر حوزه علمیه قم گفت: حضرت امام(ره) با عملکرد خود، جامعه اسلامی را متوجه مهدینگری، مهدیباوری، مهدییاوری و مهدیمحوری کرد و در پرتو این بینش، معیاری برای تشخیص مهدویت صحیح از مهدویت کاذب را ارایه داد.
|
دوشنبه 16 خرداد 1390
|
|
|
آیةالله جوادی: تعیینکنندگان زمان ظهورِ دجّالند
|
آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در پیامی به همایش کانونهای فرهنگی مساجد تعیین کنندگان زمان ظهور امام زمان(عج) را دجالان روز خواند و بر لزوم پرهیز از این سی دی تاکید کرد.
|
جمعه 9 ارديبهشت 1390
|
|
|
علائم ظهور؛ شرايط ظهور
|
روايات زيادي در خصوص حوادث آخرالزّمان و عصر ظهور وجود دارد که در آن به ذکر وقايع و بيان مشخّصات شخصيّتهاي عصر ظهور پرداخته شده است.
|
پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
|
|
|
مدعيان دروغين در مصر و يمن
|
در ده سال گذشته، برخي از بيماران رواني يمني، مدّعي شدهاند مهدي منتظر(عج) هستند، امّا بيشتر آنها مشهور نشدهاند...
|
چهارشنبه 31 فروردين 1390
|
|
|
|
|
چرا حضرت مهدی ظهور نمیکند؟
|
آیتالله جعفر سبحانی، دلایل عقلی و نقلی در خصوص راز تأخیر ظهور حضرت مهدی (عج)، را تبیین کرد.
|
يکشنبه 10 بهمن 1389
|
|
|
دشمن شناسی در حوزه مهدویت
|
صهیونیست های یهودی و صهیونیست های مسیحی با اسلام و مسلمانان دشمنی خاصی داشته و هیچگاه این موضوع را در گفتار و رفتار انکار ننموده اند. این دشمنان نیز در حوزه آخرالزمان و منجی گرائی، نظرات خاص خودشان را دارند و قصد تحقق این نظرات را نیز در عالم دارند.
|
دوشنبه 1 آذر 1389
|
|
|
آياتي كه به قيام امام مهدي (عج) تأويل شدهاند
|
انديشه مهدويت در شيعيان از چنان جايگاه مستحكمي برخوردار است كه فقهاي شيعي حتي داشتن ذرهاي ترديد در آن را مساوي با خروج از دايره مقدسات شيعه ميدانند. در حقيقت انديشه شيعه ميراثي است كه از اولياي الهي براي ما باقي مانده است.
|
دوشنبه 1 آذر 1389
|
|
|
|
|
|