ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 مهر 1389     |     کد : 9961

2 ملي‌پوش به تيم فوتسال دبيري پيوستند

مدير باشگاه دبيري تبريز از پيوستن دو ملي‌پوش به اين تيم خبر داد.

 مدير باشگاه دبيري تبريز از پيوستن دو ملي‌پوش به اين تيم خبر داد.
افشين دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: بابك معصومي با سابقه حضور در تيم ملي ايران به عنوان مدير فني تيم فوتسال دبيري و كاظم محمدي بازيكن تيم ملي ايران كه در جام جهاني فوتسال برزيل بازي‌هاي درخشاني از خود ارائه داد به عنوان بازيكن به تيم فوتسال دبيري تبريز پيوستند.
وي ضمن تاييد اين خبر افزود: بابك معصومي بازيكن سابق تيم ملي ايران كه سال گذشته در كسوت مربيگري تيم پرسپوليس تهران را به ليگ برتر رسانده بودند به عنوان مدير فني تيم فوتسال دبيري تبريز معرفي و از امروز فعاليت خود را در اين باشگاه آغاز خواهد كرد.
دبيري همچنين از انعقاد قرارداد با كاظم محمدي بازيكن تيم ملي فوتسال خبر داده و گفت: با توجه به اينكه تيم ما از ميانگين سني پاييني برخوردار بوده و همين عاملي شده كه تيم در شرايط بازي برتر در مقابل حريفان خود نتيجه لازم را كسب نكنند از اين رو لزوم جذب يك بازيكن با تجربه در تيم به خوبي احساس شده و طي مذاكراتي كه با اين بازيكن داشتيم براي حضور در تيم فوتسال دبيري به توافق رسيده و طي قرادادي كه منعقد شد محمدي در ادامه فصل پيراهن تيم فوتسال دبيري تبريز را بر تن خواهد كرد.
وي، در مورد بازي تيم فوتسال دبيري مقابل علم و ادب مشهد گفت: در اين ديدار تيم فوتسال دبيري بازي خوبي از خود ارائه داد و بايد با اختلاف چند گل به پيروزي مي‌رسيد اما مشكل كم تجربگي بازيكنان تيم موجب شد در اين بازي خانگي از كسب هر سه امتياز اين بازي بازمانده و تنها به يك امتياز بسنده كنيم.
دبيري در ادامه اظهار اميدواري كرد كه حضور بابك معصومي و كاظم محمدي توان تيم دبيري را افزايش داده و اين تيم بتواند بازي‌هاي قابل قبول خود را با نتايج خوب مكمل كرده و شاهد صعود اين تيم در جدول ليگ برتر فوتسال كشور باشيم.
تيم فوتسال دبيري روز گذشته در سالن علوم پزشكي تبريز ميزبان تيم علم و ادب مشهد بود كه اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي دو بر دو به اتمام رسيد.
گل‌هاي تيم دبيري توسط رشيد قلي‌پور و هادي نژادي به ثمر رسيده و هر دو گل تيم ميهمان نيز توسط علي عبدالهي زده شد.
تيم فوتسال دبيري تبريز در پايان هفته هشتم با پنج امتياز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 11 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode