ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 مهر 1389     |     کد : 9781

باشگاه شهرداري تبريز مي‌تواند در تمام ابعاد ورزشي موفق عمل كند

شهردار تبريز گفت: سازمان ورزش و باشگاه شهرداري تبريز مي‌تواند ...

 شهردار تبريز گفت: سازمان ورزش و باشگاه شهرداري تبريز مي‌تواند در تمام ابعاد ورزش، موفق عمل كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين در مراسم معارفه قائم مقام سازمان شهرداري تبريز، با اشاره به ظرفيت‌‌هاي موجود در سازمان ورزش و باشگاه شهرداري، اين باشگاه را به عنوان يكي از منسجم‌‌ترين و پر امكانات‌ترين باشگاه‌هاي كشور تلقي كرد.
وي افزود: باشگاه شهرداري با توجه به برخورداري از زيرساخت‌‌هاي لازم براي توسعه ورزش همگاني و قهرماني و نيز دارا بودن نيروي انساني مجرب و كارآمد در كنار دانش بومي، اين قابليت را دارد كه در تمام ابعاد ورزش موفق عمل كند و دستيابي به اين هدف از سوي شهرداري با جديت دنبال مي‌شود.
نوين اضافه كرد: توسعه ورزش‌ همگاني در سطح محلات و ايجاد زيرساخت‌‌هاي لازم آن و همچنين ‌استعداديابي و بسترسازي براي شناسايي استعدادهاي ورزش تبريز از جمله وظايف سازمان ورزش شهرداري است كه بايد پيگيري شود.
شهردار تبريز خاطرنشان كرد: مديريت اصولي در تمام رشته‌هاي ورزشي، كمك به تقويت تيم‌‌هاي ورزشي تحت مديريت شهرداري براي حضور موفق در رقابت‌هاي ملي و بين‌ المللي، پشتيباني جدي از تيم فوتبال شهرداري تبريز در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر و برنامه‌‌ريزي براي كسب نتايج مطلوب از ديگر مسئوليت‌هاي سازمان است.
وي تلاش براي ترويج فرهنگ ايراني اسلامي از طريق ورزش در سطح جامعه، حمايت از ورزش محلات به ويژه فوتبال محلات و توسعه ورزش همگاني براي تمام آحاد جامعه را هم از وظايف سازمان خواند و ابراز اميدواري كرد تا با همكاري تمام نيروهاي سازمان، اين اهداف محقق شود.
در اين مراسم يوسف قوام به عنوان قائم مقام سازمان ورزش شهرداري منصوب شد.


نوشته شده در   دوشنبه 5 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode