ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 مهر 1389     |     کد : 9672

تولید 2هزار فیلم با موضوع آخرالزمان در غرب

مدیر مرکز تخصصی مهدویت از تولید 2هزار فیلم در غرب بین سال‌های 2002 تا 2009 در باره آخر‌الزمان و 6 میلیون صفحه اطلاعات در اینترنت درباره مهدویت خبر داد.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت از تولید 2هزار فیلم در غرب بین سال‌های 2002 تا 2009 در باره آخر‌الزمان و 6 میلیون صفحه اطلاعات در اینترنت درباره مهدویت خبر داد.
به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کلباسی، شب گذشته مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی مهدویت گفت: مسئله مهدویت به قدری اهمیت دارد که صدها آیه قرآن و دو هزار روایات در مجامع شیعه و سنی در این زمینه بیان شده است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کلباسی افزود: تولید فیلم‌های زیاد و اطلاعات فراوان در اینترنت در باره آخر‌الزمان نشانه اهمیت این مسئله در افکار و اندیشه‌های مردم جهان است.
وی ادامه داد: حوزه علمیه قم امروز پرداختن به مسئله مهدویت را ضروری دانسته و مانند علمای گذشته از جمله شیخ طوسی و شیخ صدوق آنچه مرتبط با مسئله مهدویت است را بدرستی شناخته و تبیین می‌کند، تا عرصه را برای دکان‌ها و کج‌روی‌هایی که در این زمینه به وجود می‌آید، ببندد.
مدیر مرکز تخصصی مهدویت به فلسفه تشکیل این مرکز اشاره کرد و گفت: 10 سال قبل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌(عج) تشکیل شد که پس از آن ضرورت تربیت متخصصین در زمینه مهدویت احساس شد؛ بر این اساس مرکز تخصصی مهدویت شکل گرفت و از آن زمان تا کنون 250 دانش‌پژوه در سطح سه فارغ‌التحصیل داشته است.
وی، راه‌ اندازی مرکز تخصصی مهدویت را پاسخ به یک نیاز اساسی در سطح جهان دانسته و افزود: در دنیایی که راجع به حشرات، رشته تخصصی وجود دارد باید در مسئله مهدویت که مسئله‌ای بسیار مهم در عرصه مباحث عقیدتی و امتداد نبوت و امامت است، رشته‌های مختف وجود داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کلباسی خاطرنشان کرد: این مرکز، تنها مرکزی علمی محسوب نمی‌شود، بلکه در میدان تبلیغ حضور دارد و همایش‌های مختلفی را مورد در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، و... برگزار کرده است.
وی خاطرنشان ساخت: مرکز تخصصی مهدویت، سنگری است که اندیشه مهدوی را تبلیغ و ترویج می‌نماید و در مقابل انحرافات ایستاده است، همچنین در این مرکز 12 سایت با موضوعات مختلف مهدوی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است تا کسانی که علاقمند مباحث مربوط به مهدویت هستند بتوانند از راه دور با این مباحث آشنا شوند.


نوشته شده در   پنجشنبه 1 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode