ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1389     |     کد : 9636

سرپرست انجمن سينماي جوان تبريز منصوب شد

سيد وحيد فاطمي به عنوان سرپرست جديد انجمن سينماي جوان ايران در دفتر تبريز منصوب شد...

 سيد وحيد فاطمي به عنوان سرپرست جديد انجمن سينماي جوان ايران در دفتر تبريز منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، طي حكمي از سوي هاشم ميرزاخاني، رئيس هيئت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوان ايران،‌ سيدوحيد فاطمي به عنوان سرپرست جديد انجمن سينماي جوان ايران در دفتر تبريز معرفي و از تلاش‌هاي حسن نجفي رئيس سابق اين انجمن تقدير شد.
علي داننده مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي در مراسم معارفه سرپرست دفتر سينماي جوانان تبريز با اشاره به سابقه تدريس و فيلمسازي سرپرست جديد اين دفتر و ارتباط خوب وي با فيلمسازان، هنرجويان و سينماگران گفت: اميد مي‌رود با اين انتصاب حوزه فيلمسازي و فرهنگ و آموزش سينمايي استان متحول شود.
وي افزود: آذربايجان شرقي و شهر تبريز ظرفيت‌هاي فرهنگي، هنري و سينمايي بسيار بالايي دارد و انجمن سينماي جوانان با توجه به جايگاه و اهميتش مي‌تواند در راستاي كشف استعدادها، توسعه و گسترش برنامه‌هاي سينمايي و جذب جوانان علاقمند اين حوزه فضاي پويا و با نشاطي را رقم بزند.
معاون امور استان‌هاي انجمن سينماي جوانان ايران نيز طي سخنان كوتاهي در اين مراسم اظهار اميدواري كرد، با افق تازه‌اي كه در فضاي فعاليت‌هاي انجمن سينماي جوانان در دوره جديد ايجاد شده قطعا شاهد تحول و رشد و پويايي در اين حوزه خواهيم بود.
حسين جوادي گفت: اهتمام به رشد جايگاه دفاتر سينماي جوانان در استان‌ها، تقويت اين پايگاه‌هاي فرهنگي و نيز اعتلاي سينماي بومي از اولويت‌ها و برنامه‌هاي انجمن سينماي جوانان ايران در دوره جديد است.
اضافه مي‌شود، سيد وحيد فاطمي متولد 1345 تبريز است. وي فعاليت‌هاي هنري خود را در زمينه نقاشي و كاريكاتور از سال 56 آغاز و فعاليت‌هاي خود را با حضور در راديو و تلويزيون و تهيه آثار انيميشني و عروسكي ادامه داده است.
فاطمي از سال 64 در رشته مبادي سواد بصري و انيميشن آغاز به تدريس كرده و به عنوان رئيس شوراي آموزش و عضو شوراي بررسي طرح و فيلمنامه صدا و سيما، ‌عضو هيئت داوران فيلم كوتاه، ‌عضو هيئت انتخاب فيلم و ... فعاليت كرده است.
وي همچنين در بيش از 136 اثر حرفه‌اي و نيمه حرفه‌اي در زمينه‌هاي گريم، ‌طراجي و اجراي صحنه، ‌طراحي لباس،‌ نويسندگي، مدير توليد و كارگرداني حضور داشته و در حال حاضر پروژه تله سينمايي ستارخان را در دست توليد دارد.
سيد وحيد فاطمي هم‌اكنون به عنوان رئيس هيئت مديره انجمن فيلم استان نيز فعاليت مي‌كند.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode