ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1389     |     کد : 9632

بازيكنان ماشين‌سازي براي پيروزي انگيزه بالايي دارند

مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: بازيكنان ماشين‌سازي براي پيروزي انگيزه بالايي دارند...

 مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: بازيكنان ماشين‌سازي براي پيروزي انگيزه بالايي دارند.
افشين دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز، انگيزه بالاي بازيكنان تيمش را عامل برتري روحي براي بازي روز پنج‌شنبه اين تيم مقابل مس رفسنجان ذكر كرده و گفت: تيم ماشين‌سازي در كمترين فرصت آماده مسابقات شده است اما من بازيكنان تيم را باور داشته و مطمئن هستم كه يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهيم بود.
مدير باشگاه ماشين‌سازي تصريح كرد: بازي دوستانه با تيم گسترش فولاد محك جدي براي بازيكنان تيم بود و اميدوارم بچه‌ها بتوانند بازي خوب خود مقابل مس رفسنجان را نيز ارائه دهند.
وي ضمن اظهار رضايت از تمرينات ايوب ذوالفقاري افزود: وي يكي از مربيان با دانش فوتبال تبريز بوده كه اميدواريم انتخاب وي با موفقيت تيم ماشين‌سازي توام شود.
همچنين دبيري، نام 27 بازيكن اين تيم را براي فصل جديد ليگ دسته اول ايران به شرح زير اعلام كرد: محمد شجاع صوفياني، عليرضا ناصح، ميثم نقي‌زاده، بهنام قويدل، رضا زيني، اكبر گنجي، مير مهدي قريشي، رامين قرباني، محمدعلي مولا، مجتبي اسلامي، بهمن كاملي، ابراهايم آدول آدل‌جا (نجيريه)، حبيب نهايي، ناصر خبازي، احمد پاسي، علي رحيمي، سجاد عرفاني، محمدرضا فرامرزي، هادي زرين ساعد، غلامرضا كمپاني، سامان نريمان جهان، اسماعيل سبزي، عليرضا عبادي، جواد باهوش ايپكچي، مجتبي جانفشان و امير وزيري.
قبلا ايوب ذوالفقاري به عنوان سرمربي و جاوي شكري و قادر رحيم‌زاده به عنوان مربيان تيم و غلامحسين لاهيجاني نيز به سمت سرپرست تيم معرفي شده بودند.
تيم ماشين‌سازي در هفته اول ليگ آزادگان ميزبان تيم مس رفسنجان است.
دو تيم در فصل گذشته با هم بازي نداشتند اما دو سال پيش ماشين‌سازي در رفسنجان با نتيجه پنج بر صفر مغلوب ميزبان خود شد اما در ديدار برگشت با پيروزي سه بر يك بر مس رفسنجان ضمن گرفتن انتقام شكست خود، تيم حريف را نيز از صعود به ليگ برتر باز داشتند.
ماشين‌سازي تبريز با 41 سال قدمت قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان به شمار رفته و سابقه حضور در جام‌هاي تخت جمشيد، ليگ قدس و جام آزادگان را دارد.
تيم ماشين‌سازي در سال 1373 عنوان بهترين تيم شهرستاني با مربيگري زنده ياد حسين فكري كسب كرد.
دو تيم در فصل گذشته با هم بازي نداشتند اما دو سال پيش ماشين‌سازي در رفسنجان با نتيجه پنج بر صفر مغلوب ميزبان خود شد اما در ديدار برگشت با پيروزي سه بر يك بر مس رفسنجان ضمن گرفتن انتقام شكست خود تيم حريف را نيز از صعود به ليگ برتر باز داشتند.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode