ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 شهريور 1389     |     کد : 9535

دومين دوره مسابقات ملي رباتيك در تبريز به كار خود پايان داد

دومين دوره مسابقات ملي رباتيك با معرفي تيم‌هاي برتر در مركز آموزش عالي علمي ـ كاربردي خانه كارگر تبريز ظهر امروز به كار خود پايان داد.

 دومين دوره مسابقات ملي رباتيك با معرفي تيم‌هاي برتر در مركز آموزش عالي علمي ـ كاربردي خانه كارگر تبريز ظهر امروز به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، كريم صادق‌زاده دبير اجرايي و مجري طرح‌هاي آموزشي عالي علمي كاربردي خانه كارگر تبريز ظهر امروز در مراسم اختتاميه دومين دوره مسابقات ملي رباتيك طي سخناني حضور پرشور و گرم دانشجويان در اين دوره از مسابقات را نشان دهنده ظرفيت‌هاي موجود در بين جوانان كشور براي انجام فعاليت‌هاي علمي دانست.
وي گفت: رشد كمي تيم‌هاي شركت‌كننده از اقصي نقاط كشور در اين دوره از مسابقات به خوبي بيانگر آن است كه در صورت فراهم شدن بسترهاي لازم، جوانان كشور ما به خوبي مي‌توانند در عرصه فعاليت‌هاي علمي وارد شده و براي پيشرفت و توسعه كشور گام بردارند.
صادق‌زاده، برگزاري اين مسابقات را در راستاي گسترش علم و فناوري و ايجاد انگيزه در بين جوانان عنوان كرد و اظهار داشت: تيم‌هاي شركت‌كننده و دانشجويان با حضور و شركت در چنين مسابقاتي خود را براي كاربردي كردن علوم و گسترش ارتباط با صنعت حركت كنند.
وي، فراهم شدن بستري مناسب براي انجام يك رقابت سالم و سازنده پژوهشي و نيز كسب تجارب علمي توسط دانشجويان و تيم‌هاي شركت‌كننده از دستاوردهاي مهم چنين مسابقاتي خواند و گفت: با توجه به استقبال تيم‌هاي شركت‌كننده و برگزاري شايسته دومين دوره مسابقات رباتيك را كه نشات گرفته از علم و فناوري در سال همت مضاعف و كار مضاعف است مركز آموزش علمي ـ كاربردي خانه كارگر تبريز مصصم كرد تا با حمايت واحد استاني دانشگاه جامع علمي ـ كاربردي آذربايجان شرقي توسعه برگزاري اين مسابقات در سال‌هاي آتي در دستور كار خود قرار دهد.
دبير اجرايي و مجري طرح‌هاي آموزشي عالي علمي ـ كاربردي خانه كارگر تبريز همچنين با اعلام انزجار از حركت وقيحانه عده‌اي مغرض در هتك حرمت به ساحت قرآن كريم از صدور بيانيه شركت كنندگان در دومين دوره مسابقات رباتيك در اين زمينه قدرداني كرد و افزود: با وجود جوانان آگاه و هوشيار ايران اسلامي استكبار جهاني هيچ‌گاه نخواهد توانست به اهداف خود دست يابد و قطعا پاسخ مناسب را دريافت خواهند كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 28 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode