ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 27 شهريور 1389     |     کد : 9490

زندگی نخستین بانوی مجتهده جهان اسلام فیلم می‌شود

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه قرآن از تولید فیلمی با موضوع زندگی بانوی مجتهده امین نخستین بانوی مجتهده جهان اسلام، چند مجموعه و فیلم تلویزیونی در شبكه قرآن خبر داد.

 مدیر گروه فیلم و سریال شبكه قرآن از تولید فیلمی با موضوع زندگی بانوی مجتهده امین نخستین بانوی مجتهده جهان اسلام، چند مجموعه و فیلم تلویزیونی در شبكه قرآن خبر داد.
به گزارش شبكه اطلاع رسانی اجتهاد، نصیر مغزی، مدیر گروه فیلم و سریال شبكه قرآن سیما درباره تولیدات این گروه گفت: فیلم تلویزیونی باید رفت به كارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌كنندگی علی مهام مرحله صداگذاری را پشت سر می‌گذارد. مجموعه حكایات در قالب فتو رمان‌ در 200 قسمت پنج تا شش دقیقه‌ای به تهیه‌كنندگی حسین عطار و كارگردانی آراسته برای پخش از شبكه قرآن آماده می‌شود.
وی با اشاره به فیلمنامه مجموعه تلویزیونی آخرین مهلت گفت: فیلمنامه این سریال را جلال الدین دری در 30 قسمت به تهیه‌كنندگی سیدافضل میرلوحی برای شبكه قرآن می‌نویسد. هنوز كارگردان این پروژه مشخص نشده، اما احتمال دارد اسماعیل فلاح‌پور آن را بسازد.
مدیر گروه فیلم و سریال شبكه قرآن سیما ادامه داد: یك مجموعه 30 قسمتی هم با عنوان گوشه‌ای از بهشت به صورت گروهی به سرپرستی فهیمه سلیمانی نوشته می‌شود. این دو سریال امسال كلید می‌خورند. همچنین طرح چند فیلمنامه برای نوروز هم به شبكه رسیده و مشغول بررسی هستیم تا یك طرح را قطعی كنیم. قصد داریم چهار تله فیلم هم بسازیم.
مغزی با اشاره به تله فیلمی با موضوع زندگی نخستین بانوی مجتهده جهان اسلام گفت: این تله فیلم با عنوان بانوی سپیده دم را تیرداد سخایی می‌نویسد. تله فیلم چشمان یعقوب به نویسندگی سعید شاپوركی، فیلم تلویزیونی ماه و مهر به نویسندگی رضا كاشانی اسدی و تله فیلم فرصت طلایی به نویسندگی علی درخشی هم نوشته می‌شود.
وی یادآور شد: در شش ماه اول امسال توانستیم تعهدات خود را عملی كنیم و در شش ماه دوم هم مابقی تعهدات را اجرایی می‌كنیم. قصد داریم شش تله فیلم هم با مضامین دینی به صورت مشترك با سیمافیلم بسازیم.
 
منبع: خبرگزاری مهر 


نوشته شده در   شنبه 27 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode