ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 شهريور 1389     |     کد : 9387

ذوالفقاري سرمربي ماشين‌سازي تبريز شد

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز، ايوب ذوالفقاري را به عنوان سرمربي تيم ماشين سازي تبريز معرفي كرد...

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز، ايوب ذوالفقاري را به عنوان سرمربي تيم ماشين سازي تبريز معرفي كرد.
شهرام دبيري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: ذوالفقاري از شرايط مناسب براي مربيگري تيم ماشين‌سازي برخوردار بوده و من به كسب نتايج درخشان تيم ماشين‌سازي به مربيگري وي اميدوار هستم.
وي اضافه كرد: همچنين قادر رحيم‌زاده و جاويد شكري به عنوان كمك‌هاي وي و غلامحسين لاهيجاني به عنوان سرپرست تيم ماشين‌سازي تعيين شدند.
دبيري در بخشي ديگر از سخنان خود ضمن تكذيب ادعاي‌هاي احد شيخ لاري مبني بر دخالت مديران باشگاه ماشين‌سازي در كار وي اظهار داشت: شيخ لاري مربي مورد حمايت و اعتماد ما بوده و از همان ابتدا به وي اعلام كرده بوديم كه هيچگاه در كارش دخالت نكرده و آزادي كامل در هدايت تيم برخوردار است اما نظرات‌مان را نيز به عنوان مديران باشگاه اعلام كرده كه اين از حقوق مسلم و غيرقابل انكار هر مديري است.
دبيري خاطرنشان كرد: انتخاب بازيكنان تيم ماشين‌سازي با نظر مستقيم وي بوده اما تحميل مبالغ قراردادهاي بازيكنان جزو وظايف يك مربي نبوده و دخالت‌هاي وي در اين مورد براي ما پذيرفتني نبود.
دبيري افزود: از سه دستيار تيم، دو نفر نيز انتخاب خود وي بوده و اين با اظهارات وي مبني بر تحميل دستيارانش توسط مدير باشگاه ماشين‌سازي در تناقض است و به نظر مي‌رسد ايشان وقتي نتوانست در باشگاه ماشين‌سازي به خواسته‌هاي خود برسد با چنين بهانه‌هاي واهي سعي در فريب افكار عمومي را دارند.
وي تصريح كرد: من هميشه از حق و حقوق بازيكنان دفاع كرده و حامي آنان هستم اما اين بدان معنا نيست كه قيمت قراردادها به صورت كذايي تنظيم شده و عوامل ديگر نيز از آن بهره‌مند شوند.
ايوب ذوالفقاري سابقه بازي در تيم‌هاي تراكتور سازي تبريز و منتخب آذربايجان شرقي را داشته و مدتي نيز رهبري تيم تراكتور سازي نوين و تيم‌هاي پايه تراكتورسازي را بر عهده داشته است.
وي در سال 1365 با گلي كه در تهران به تيم منتخب تهران «الف» كه در واقع تيم ملي ايران بود زد موجبات صعود تيم منتخب آذربايجان شرقي به فينال مسابقات ليگ قدس را فراهم ساخت.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode