ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 شهريور 1389     |     کد : 9289

جایزه اسطوره فوتبال آلمان برای فوتبالیست ایرانی الاصل

فدراسیون فوتبال آلمان جایزه فریتس والتر اسطوره فوتبال این کشور را در سال 2010 به بازیکن ایرانی الاصل تیم هرتابرلین اهدا کرد ...

فدراسیون فوتبال آلمان جایزه فریتس والتر اسطوره فوتبال این کشور را در سال 2010 به بازیکن ایرانی الاصل تیم هرتابرلین اهدا کرد .
به گزارش واحد مرکزی خبر ، شروین رجبعلی فردی ، مدافع چپ تیم هرتابرلین این جایزه را که هر سال به بهترین بازیکن رده جوانان در فوتبال آلمان اهدا میشود را از معاون فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرد .
وی که 19 سال دارد و در تیم آماتورهای هرتا بازی میکند ، دو سال پیش نیز جایزه بهترین بازیکن زیر 17 سال آلمان را دریافت کرده بود .
فریتس والتر یکی از اسطوره های فوتبال آلمان است که در سال 1954 ستاره تیم این کشور در قهرمانی جام جهانی در سوئیس بود . این جایزه معمولا به بهترین بازیکنان زیر 19 سال در آلمان اهدا میشود .
ماتیاس سامر ستاره سابق تیم ملی و مدیر فنی فدراسیون فوتبال آلمان با تقدیر ازبازیهای خوب رجبعلی فردی گفت : برنامه تیم هرتابرلین در بخش جوانان جزو بهترین ها در آلمان بوده و الگویی برای این کشور محسوب می شود .
وی افزود : شروین درفصل های اخیر بازی های بسیارعالی از خود نشان داده است ضمن آنکه وی دارای شخصیتی ممتاز نیز میباشد .
بازیکنان ملی پوش آلمان مانند بندیکت هوودس ازتیم شالکه ، ژروم بوآتنگ از منچستر سیتی و امانوئل نویر از شالکه نیز در گذشته این جایزه را دریافت کردهاند .
رجبعلی فردی از سال 2008 با امضای قراردادی حرفهایی به تیم هرتابرلین پیوست ، ولی هنوز در تیم آماتورهای آن بازی میکند . در گذشته روزنامههای محلی شهر برلین از رجبعلی فردی به نام پدیده جدید تیم فوتبال هرتابرلین نام برده بودند .
این روزنامهها ، این بازیکن را جوانترین بازیکنی عنوان کرده بودند که برای تیم هرتابرلین بازی رسمی انجام داده و یکی از جوانترین بازیکنان تاریخ بوندسلیگا محسوب میشود .


نوشته شده در   شنبه 20 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode