ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 شهريور 1389     |     کد : 9255

سريال‌هاي جديد آنتن شبكه 2 را پر مي‌كنند

سريال ‌هاي ايراني «ساختمان 85» و «همچون سرو» بزودي از شبكه 2 سيما پخش مي‌شوند. سريال ساختمان 85 را مهدي فخيم‌زاده در ژانر پليسي كارگرداني كرده است...

 سريال ‌هاي ايراني «ساختمان 85» و «همچون سرو» بزودي از شبكه 2 سيما پخش مي‌شوند. سريال ساختمان 85 را مهدي فخيم‌زاده در ژانر پليسي كارگرداني كرده است.
در اين سريال كه پنجشنبه شب‌ها روي آنتن خواهد رفت، داستان پيدا شدن يك جسد در يك ساختمان روايت مي‌شود. اين جسد پاي پليس را به ساختمان باز مي‌كند.
بازپرس ويژه پرس‌و جو از ساكنان ساختمان را آغاز مي‌كند و به مرور مشخص مي‌شود كه بيشتر ساكنان اين ساختمان خلافكار هستند. نقش بازپرس را در سريال ساختمان 85 محمود پاك‌نيت بازي مي‌كند.
رويا نونهالي هم يكي از ساكنان خلافكار ساختمان است كه نقش زني به نام بانو را بازي مي‌كند. او پسري دارد كه اجراي نقش او به محسن افشاني سپرده شده است كه با سريال ترانه مادري به شهرت رسيد. خود فخيم‌زاده هم در جديدترين سريال خود نقش خلافكاري به نام قدرت را بازي مي‌كند.
سريال همچون سرو را بينندگان شبكه 2 مي‌توانند سه‌شنبه شب‌ها به تماشا بنشينند. اين سريال را مهران رسام و بيژن بيرنگ تهيه كرده‌اند. همچون سرو در 26 قسمت، داستاني از دوران جنگ را روايت مي‌كند. داستان در يك اردوگاه جنگي مي‌گذرد. با ورود يك پزشك زن به اين اردوگاه ماجراهايي پيش مي‌آيد.
پژمان بازغي در سريال همچون سرو بازيگر نقش فرمانده است و لاله اسكندري هم نقش پزشك زن را بازي مي‌كند. از ديگر بازيگران اين سريال مي‌توان به غلامرضا يزداني، سياوش خيرابي، كريم خودسياني و صادق هاتفي اشاره كرد.
پخش سريال «پليس هالبي» از شنبه آغاز مي‌شود. اين سريال محصول كشور انگلستان است. در خلاصه قسمت اول اين سريال آمده است: «كنين» و «كيت» دچار مشكلاتي در زندگي مشترك هستند. «كنين» بازرس اداره پليس است و روحيه‌اي پرخاشگرانه دارد.
سريال زيتون سرخ محصول كشور سوريه است كه يكشنبه‌شب‌ها از شبكه 2 پخش خواهد شد. داستان اين سريال بعد از جنگ جهاني اول رخ مي‌دهد، انگلستان، منطقه فلسطين و قسمت‌هايي از اردن را در اختيار مي‌گيرد و در آن مناطق به ساخت شهرك‌هاي يهودي مي‌پردازد. سريال «حلالم كن» هم دوشنبه‌شب‌ها پخش مي‌شود و سريال «بروس لي» هم جمعه‌ها روي آنتن شبكه 2 مي‌رود.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode