ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 شهريور 1389     |     کد : 9254

تراكتورسازي در مصاف با صدرنشين جدول

از هفته هشتم ليگ برتر فوتبال كشور روز جمعه تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در يك بازي حساس ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان است...

 از هفته هشتم ليگ برتر فوتبال كشور روز جمعه تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در يك بازي حساس ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از تربيت بدني آذربايجان شرقي، محمدحسين جعفري مدير باشگاه تراكتورسازي كه براي اين بازي حضور بيش از 100 هزار تماشاگر را پيش‌بيني كرده است، اظهار اميدواري كرد تيمش با پيروزي در اين بازي ضمن انتقام شكست سال گذشته گام بزرگي را براي صعود به رده‌هاي بالاتر جدول بردارد.
تراكتور‌سازي در حالي به مصاف حريف مي‌رود كه در چهار بازي برگزار شده‌اش در تبريز تنها يك بازي مقابل ملوان در حضور تماشاگرانش برگزار كرده است.
روند رو به رشد تراكتورسازي با تساوي بدون گل در گرماي شرجي بوشهر آغاز شده و در ادامه تراكتورسازي در يك بازي خوب خانگي دو بر صفر ملوان را شكست داده است.
اوج كار تراكتورسازي در اين فصل پيروزي يك بر صفر بر تيم مدعي و پرمهره استيل آذين در تهران بود تا حتي بازگشت علي كريمي به تركيب تيم استيل آذين براي شكست تراكتورسازي كارساز نباشد.
تراكتورسازي در حال حاضر با 11 امتياز در رده پنجم جدول قرار گرفته و خط دفاعي اين تيم با دريافت تنها چهار گل تا هفته هفتم بهترين خط دفاعي ليگ برتر را به خود اختصاص داده است.
ذوب آهن اصفهان كه هم امتياز با پرسپوليس تهران در صدر جدول قرار دارد، روز جمعه بازي سختي را پيش رو دارد.
ذوب آهن كه در دو فصل گذشته دو نايب قهرماني را به دست آورده است، امسال در تلاش است به هر نحو ممكن نخستين قهرماني خود در ليگ برتر را جشن بگيرد.
بازي دو تيم در فصل گذشته در تبريز بدون گل به اتمام رسيد اما ذوب آهن در اصفهان موفق شد با گل دقيقه 90 تراكتورسازي را شكست دهد.
بازي تيم تراكتورسازي تبريز با ذوب آهن اصفهان روز جمعه 19 شهريور ساعت 17 در ورزشگاه 70 هزار نفري يادگار امام برگزار خواهد شد.
24 ساعت بعد از اين بازي روز شنبه تيم بحران‌زده شهرداري تبريز به مصاف تيم سپاهان اصفهان مي‌رود كه از قضا اين تيم نيز در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر نشده است.
سپاهاني‌ها براي اين بازي خانگي سعي به كسب هر سه امتياز بازي دارند در آن سو شهرداري نيز براي فرار از انتهاي جدول به حداقل امتياز اين بازي چشم دوخته تا با امتياز اصفهان را ترك كند.
ميثاقيان قبل از اين بازي قول جبران نتايج بد تيمش را داده و اميدوار است شاگردانش در اين بازي بتوانند ضمن ارائه بازي خوب نتيجه بهتري را نيز كسب كنند.
شهرداري تبريز با پنج امتياز در رده هفدهم و سپاهان اصفهان با 9 امتياز در رده دهم جدول قرار دارند.
تيم شهرداري تبريز با 15 گل زده بهترين خط حمله ليگ برتر و با دريافت 22 گل خورده ضعيف‌ترين دفاع را به خود اختصاص داده است.
بازي شهرداري تبريز با سپاهان اصفهان ساعت 17:15 دقيقه روز شنبه 20 شهريور در اصفهان برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode