ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 شهريور 1389     |     کد : 9156

جوان‌ترين استاد بزرگ شطرنج كشور تجليل مي‌شود

طي مراسمي در خانه شطرنج تبريز از اصغر گلي‌زاده جوان‌ترين استاد بزرگ شطرنج كشور و نخستين استاد بزرگ تاريخ شطرنج آذربايجان شرقي با حضور مسئولان تجليل و قدرداني شد...

 طي مراسمي در خانه شطرنج تبريز از اصغر گلي‌زاده جوان‌ترين استاد بزرگ شطرنج كشور و نخستين استاد بزرگ تاريخ شطرنج آذربايجان شرقي با حضور مسئولان تجليل و قدرداني شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي در اين مراسم كه با حضور اكبر فرج‌اللهي معاون ورزشي، منصور قرباني رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني و جمعي از پيشكسوتان و مسئولان هيئت شطرنج و خانواده اين قهرمان برگزار شد، از افتخارآفريني بي‌نظير و تاريخي اين جوان برومند تبريزي قدراني شد.
در اين مراسم اكبر فرج‌اللهي معاون ورزشي اداره كل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي، كسب اين افتخار را براي استان آذربايجان شرقي بسيار ارزشمند دانست و گفت: در طول سال 1389 افتخارات بسياري براي ورزش استان به دست آمده كه گل سرسبد اين افتخارات كسب مقام نايب قهرماني رقابت‌هاي معتبر و مهم بين‌المللي باكو و كسب مقام و عنوان استاد بزرگي اصغر گلي‌زاده در اين رقابت‌ها بود كه نتوانست با شكست رقباي قدر خود جايگاه ويژه‌اي براي شطرنج استان و كشور در دنيا و آسيا باز كند.
معاون ورزشي اداره كل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي در اين مراسم از قدرداني شايسته و ويژه از گلي‌زاده در مراسم تجليل از قهرمانان كه به زودي برگزار مي‌شود، خبر داد.
در ادامه اصغر گلي‌زاده استاد بزرگ شطرنج كشور گفت: رقابت‌ها را در فرم 21 آغاز كردم و توانستم و در دور پاياني مسابقات آزاد بين‌المللي باكو با استاد بزرگ الكسي الكساندروف مساوي كنم تا با كسب هفت امتياز از 9بازي و با به ثبت رساندن عملكردي معادل 2 هزار و 609 درجه بين‌المللي به آخرين حدنصاب لازم براي كسب عنوان استاد بزرگي دست پيدا كنم.
وي افزود: در دور پاياني اين رقابت‌ها استاد بزرگ آمريكايي گاتا كامسكي با پيروزي بر حريف خود توانست با كسب 7.5 امتياز به مقام نخست و جايزه 10 هزار دلاري مسابقات دست يابد و اميل سوتوفسكي، الكسي الكساندروف و نيجات عباسوف مشتركا با هفت امتياز به ترتيب مقام‌هاي دوم تا پنجم را از آن خود ساختند.


نوشته شده در   يکشنبه 14 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode